بررسی پویایی ارتباط بین قیمت سهام صنایع پتروشیمی و پالایشی، نرخ ارز، قیمت جهانی نفت و طلا در ایران ( کاربردی از مدل GARCH )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی پویایی ارتباط بین قیمت سهام صنایع پتروشیمی و پالایشی، نرخ ارز، قیمت جهانی نفت و طلا در ایران ( کاربردی از مدل GARCH ) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی پویایی ارتباط بین قیمت سهام صنایع پتروشیمی و پالایشی، نرخ ارز، قیمت جهانی نفت و طلا در ایران ( کاربردی از مدل GARCH )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی پویایی ارتباط بین قیمت سهام صنایع پتروشیمی و پالایشی، نرخ ارز، قیمت جهانی نفت و طلا در ایران ( کاربردی از مدل GARCH )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی پویایی ارتباط بین قیمت سهام صنایع پتروشیمی و پالایشی، نرخ ارز، قیمت جهانی نفت و طلا در ایران ( کاربردی از مدل GARCH ) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۶

هدف اصلی این پژوهش بررسی ارتباط پویا بین قیمت سهام صنایع پتروشیمی و پالایشی، نرخ ارز، قیمت جهانی نفت و طلا بود. در این تحقیق از دادههای ماهیانه از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۷ و مدل DCC-GARCH استفاده شد. برای این منظور ابتدا متغیرهای تحقیق و سپس روش مورد استفاده برای برازش مدل معرفی شد و سپس به انجام آزمون های تجربی ریشه واحد پرداخته شد. نتایج حاصل از تحقیق نشان داد متغیرهای قیمت سهام صنایع پتروشیمی و پالایشی، نرخ ارز و قیمت نفت و طلا تاثیر مثبت و معناداری بر یکدیگر دارند. همچنین نوسانات در بخش ارز، نفت، طلا و قیمت سهام صنایع پتروشیمی به ترتیب بیشترین تاثیرگذاری را بر انتشار ریسک در بازارهای مالی داشتهاند و ریسک در هر یک از این بازارها منجر به افزایش نوسانات در بازارهای دیگر خواهد شد. . در این راستا تغییرات قیمت نفت یکی از اصلیترین محرک ها در نوسان سایر بازارها است. همچنین با ایجاد شوک در هریک از بازارها مانند تحریمهای اقتصادی شدت همبستگی بین متغیرها افزایش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.