بررسی تاثیر ظرفیت جذب بر رضایت مراجعین با میانجی گری نوآوری (بیمارستان های تامین اجتماعی استان لرستان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ظرفیت جذب بر رضایت مراجعین با میانجی گری نوآوری (بیمارستان های تامین اجتماعی استان لرستان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ظرفیت جذب بر رضایت مراجعین با میانجی گری نوآوری (بیمارستان های تامین اجتماعی استان لرستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ظرفیت جذب بر رضایت مراجعین با میانجی گری نوآوری (بیمارستان های تامین اجتماعی استان لرستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ظرفیت جذب بر رضایت مراجعین با میانجی گری نوآوری (بیمارستان های تامین اجتماعی استان لرستان) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۴

هدف تحقیق تعیین بررسی تاثیر ظرفیت جذب بر رضایت مراجعین با میانجی گری نواوری در بیمارستان های تامین اجتماعی استان لرستان می باشد. روش تحقیقعل۶ی و از نظر هدف کاربردی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر به ۲ دسته تقسیم می شود .دسته اول پرستاران و پزشکان بیمارستان های تامین اجتماعی استان لرستان که تعداد انها ۳۰۶ نفر است و طبق فرمول کوکران مقدار حجم نمونه پرستاران و پزشکان ۱۷۱ نفر تعیین گردیده است. دسته دوم مراجعین بیمارستان های تامین اجتماعی استان لرستان به تعداد نامحدود می باشند و طبق فرمول نامحدودکوکران مقدار حجم نمونه مراجعین ۳۸۴ نفر تعیین گردیده است و به منظور جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است. هرچند در این تحقیق برای مولفه ظرفیت جذب از پرسشنامه ۱۰ سوالی منبیوا و همکاران (۲۰۰۳)، برای مولفه نواوری از پرسشنامه ۵ سوالی دیبرل و همکاران (۲۰۱۴) و برای مولفه رضایت مراجعین از پرسشنامه ۸ سوالی لای و همکاران((۲۰۱۰ استفاده شده است. ولی جهت اطمینان خاطر از روایی همچنین بومی سازی، این پرسشنامه در اختیار تعدادی از اساتید قرار گرفت و پس از تغییرات جزئی نهایی گردیده و توزیع شده است. پایایی پرسشنامه ها به مقدار ( (۰/۸۱۱ به دست آمده است. یافته های تحقیق حاکی از آن است که ظرفیت جذب بر رضایت مشتری با میانجی گری نواوری تاثیر گذار است. ظرفیت جذب بر نواوری و رضایت مشتری تاثیر گذار است. نواوری بر رضایت مشتری تاثیر گذار است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.