اثربخشی درمان شناختی- رفتاری گروهی برکاهش وابستگی به شبکه های اجتماعی (فیسبوک) در دانش آموزان دختر دبیرستانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی درمان شناختی- رفتاری گروهی برکاهش وابستگی به شبکه های اجتماعی (فیسبوک) در دانش آموزان دختر دبیرستانی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی درمان شناختی- رفتاری گروهی برکاهش وابستگی به شبکه های اجتماعی (فیسبوک) در دانش آموزان دختر دبیرستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری گروهی برکاهش وابستگی به شبکه های اجتماعی (فیسبوک) در دانش آموزان دختر دبیرستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی درمان شناختی- رفتاری گروهی برکاهش وابستگی به شبکه های اجتماعی (فیسبوک) در دانش آموزان دختر دبیرستانی :

تعداد صفحات : ۲۵

وابستگی نوجوانان به شبکه های اجتماعی پیامدهای روانشناختی زیان آوری دارد که به صورت بالقوه زمینه فعالیت های اعتیاد آوری مهیا می سازد. پژوهش حاضر با هدف اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروه ی بر کاهش وباستگی به شبکه های اجتماعی (فیسبوک) در دانش آموزان دختر دبیرستانی مقطع متوسطه دوم انجام شد. روش تحقیق نیمه آزمایش با طرح پیش آزمون- پس آزمون و گروه کنترل بود. جامعه آماری شامل دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهرستان ساوجبلاغ استان البرز بود که در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ تحصیل می کردند. نمونه آماری ۳۰ نفر بود که به وسیله نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند. وابستگی به شبکه های اجتماعی (فیسبوک) با استفاده از آزمون برگن قبل و بعد از درمان شناختی رفتاری گروه (۱۰ جلسه) سنجیده شد و از تحلیل کوواریانس برای ارزیابی نتایج استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد درمان شناختی رفتاری گروهی موجب کاهش وابستگی به شبکه های اجتماعی (فیسبوک) و مولفه های آن در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شد (p<0/01). به طور کلی نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که درمان شناختی رفتاری گروهی درمانی اثربخش برای کاهش وابستگی به شبکه های اجتماعی (فیسبوک) است و نتایج سودمند روان شناختی برای افراد مبتلا دارد. از نتایج این پژوهش می توان در مراکز مشاوره ای و درمانی استفاده کرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.