بررسی الگوی ساختاری رابطه فرآیند مدیریت دانش و مهارت های مدیریتی با نقش میانجی تفکر خلاق در میان مدیران و دبیران دبیرستان های اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی الگوی ساختاری رابطه فرآیند مدیریت دانش و مهارت های مدیریتی با نقش میانجی تفکر خلاق در میان مدیران و دبیران دبیرستان های اصفهان دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی الگوی ساختاری رابطه فرآیند مدیریت دانش و مهارت های مدیریتی با نقش میانجی تفکر خلاق در میان مدیران و دبیران دبیرستان های اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی الگوی ساختاری رابطه فرآیند مدیریت دانش و مهارت های مدیریتی با نقش میانجی تفکر خلاق در میان مدیران و دبیران دبیرستان های اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی الگوی ساختاری رابطه فرآیند مدیریت دانش و مهارت های مدیریتی با نقش میانجی تفکر خلاق در میان مدیران و دبیران دبیرستان های اصفهان :

تعداد صفحات : ۳۸

زمینه: در عصر دانایی، دانش و مدیریت آن یکی از ضروریات اصلی سازمان های آموزشی است.در این فرآیند مدیران نقشی اساسی به عهده دارند. هدف: بررسی رابطه بین مهارت های سه گانه مدیریتی و مدیریت دانش با نقش میانجی تفکر خلاق در میان مدیران و دبیران نواحی شش گانه آموزش و پرورش شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۵ . روش: این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری شامل مدیران و دبیران دبیرستانهای متوسطه دوم است. روش نمونهگیری، تصادفی طبقهای متناسب با حجم و برای محاسبه حجم نمونه ها از فرمول کوکران و جداول مورگان استفاده شده است. ۱۸۵ نفر از مدیران به پرسشنامه استاندارد تفکر خلاق تورنس با ضریب پایایی ۸۸ /. و ۳۷۰ نفر از دبیران به پرسشنامه های محقق ساخته مدیریت دانش و مهارتهای مدیریتی براساس نظریه نونوکا وتاکوچی ونظریه رابرت کاتز با ضریب پایایی ۹۷ /. و ۹۷ /. پاسخ دادند. داده ها با استفاده از روشهای آماری و مدلسازی معادلات ساختاری توسط نرم افزارهای spss و لیزرل مورد تحلیل قرار گرفت.یافته ها: بین مهارتهای مدیریتی و مدیریت دانش درسطح ۰۵ / 0p< رابطه مثبت و معنادار وجود دارد و از بین متغیرهای مورد مطالعه در رگرسیون بهترین پیش بینی کننده مدیریت دانش در گام اول مهارت انسانی، در گام دوم مهارت فنی و در گام سوم مهارت ادراکی بوده است. در رابطه مدیریت دانش و مهارت های مدیریتی تفکر خلاق نقش میانجی دارد. شاخص های ارزیابی برازش مدل، مانند GFI و RMSR نشان دهنده برازش مناسب الگوی مفهومی پژوهش هستند. نتیجه گیری: اجرای سیستم مدیریت دانش نیازمند داشتن مهارتهای مدیریتی ازسوی مدیران است. در این فرآیند ویژگی تفکر خلاق می تواند نقش میانجی ایفا نماید

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.