بررسی تأثیر تیمارهای مختلف هرس تابستانی تاک های کیوی فروت رقم هایوارد بر ویژگی های رشد رویشی و وضعیت باردهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر تیمارهای مختلف هرس تابستانی تاک های کیوی فروت رقم هایوارد بر ویژگی های رشد رویشی و وضعیت باردهی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر تیمارهای مختلف هرس تابستانی تاک های کیوی فروت رقم هایوارد بر ویژگی های رشد رویشی و وضعیت باردهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر تیمارهای مختلف هرس تابستانی تاک های کیوی فروت رقم هایوارد بر ویژگی های رشد رویشی و وضعیت باردهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر تیمارهای مختلف هرس تابستانی تاک های کیوی فروت رقم هایوارد بر ویژگی های رشد رویشی و وضعیت باردهی :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۷

در این تحقیق که در قالب طرح آماری بلوک های کامل تصادفی با سه تکرار دو درختی در شهرستان رامسر (استان مازندران) روی تاک های ۱۵ ساله کیوی فروت رقام هایوارد Actinidia deliciosa (A. chev.) cf. Liang and A.R. Ferguson cv. Hayward (اجرا شده است، دو شیوه جدید هرس تابستانی شامل هرس شاخه های باردار از آخرین میوه Zero Leaf Pruning و هرس شاخه پیشاهنگ Leader Pruning با روش متداول هرس تابستانی از نظار تاثیر بر رشد رویشی تاک ها و صفات عملکردی مورد مقایسه قرار گرفته اند. نتایج به دست آمده از تجزیه آماری داده ها با نرم افزار SAS و همچنین مقایسه میانگین تیمارها با آزمون توکی در سطح احتمال ۵% نشان داد که نوع هرس توانسته است بر سطح برگ تاک، سطح برگ به ازای هر بازو و هر میوه، شاخص سطح برگ و همچنین مقدار عملکرد و وزن هر میوه مؤثر باشد. از بین تیمارهای بررسی شده، هرس به شیوه شاخه پیشاهنگ نتایج بهتری را داشت و می تواند به باغداران توصیه شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.