اثر هیدروژن و کومونومر بر سینتیک پلیمر شدن دو غابی اتیلن و خواص پلی اتیلن تولید شده با کاتالیزور TiCl4/MgCl2/AlEt3


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر هیدروژن و کومونومر بر سینتیک پلیمر شدن دو غابی اتیلن و خواص پلی اتیلن تولید شده با کاتالیزور TiCl4/MgCl2/AlEt3 دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر هیدروژن و کومونومر بر سینتیک پلیمر شدن دو غابی اتیلن و خواص پلی اتیلن تولید شده با کاتالیزور TiCl4/MgCl2/AlEt3  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر هیدروژن و کومونومر بر سینتیک پلیمر شدن دو غابی اتیلن و خواص پلی اتیلن تولید شده با کاتالیزور TiCl4/MgCl2/AlEt3،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر هیدروژن و کومونومر بر سینتیک پلیمر شدن دو غابی اتیلن و خواص پلی اتیلن تولید شده با کاتالیزور TiCl4/MgCl2/AlEt3 :

تعداد صفحات : ۱۰

دراین پژوهش ،پلیمر شدن دوغابی اتیلن درمجاورت کاتالیزور TiCl4/MgCl2/AlET3 در شرایط مختلف بررسی شده است. برای این منظور ،ابتدا پلیمر شدن در نسبت های مختلف [Al]/[Ti] برای به دست آوردن مقدار بهینه این پارامترانجام شد و اثر آن بر سرعت پلیمر شدن و بازده کاتالیزور به دست آمد. همچنین، اثر مقدار کاتالیزور بر بازده، درصد بلورینگی، دمای ذوب و چگالی محصول بررسی شد. برای تعیین درجه واکنش نسبت به مونومر، پلیمر شدن در فشارهای مختلف اتیلن انجام شد و اثر این پارامتربر سرعت واکنش و فعالیت کاتالیزور به دست آمد. هم چنین، اثر فشار هیدروژن به عنوان عامل انتقال زنجیر بر سرعت پلیمر شدن فعالیت کاتالیزور وزن مولکولی شاخص پراکندگی، دمای ذوب، بلورینگی،چگالی و شاخص جریان مذاب بررسی شد. برای بررسی اثر کومونومر برخواص محصول نهایی۱-بوتن در مجاورت هیدروژن و بدون آن استفاده شد و خواص محصول مانند وزن مولکولی به دست آمد. نتایج نشان داد با افزایش مقدار کاتالیزور بازده کاتالیزور افزایش می یابد. هم چنین درجه پلیمر شدن نسبت به فشار مونومر برابر با ۱/۵۲ است و افزایش فشار مونومر سرعت پلیمر شدن را افزایش می دهد. افزایش فشار هیدروژن باعث کاهش شدید وزن مولکولی و فعالیت کاتالیزور می شود و دمای ذوب را کاهش و چگالی را اندکی افزایش می دهد. هم چنین افزایش مقدار کومونومر باعث کاهش دمیا ذوب، بلورینگی و چگالی می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.