بررسی شیوه های کیفیت بخشی دوره های آموزشی رشته برق صنعتی (طرح ۱۸ ماهه) و اتومکانیک درجه یک مراکز آموزشی فنی و حرفه ای استان مازندران از دیدگاه کارفرمایان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی شیوه های کیفیت بخشی دوره های آموزشی رشته برق صنعتی (طرح ۱۸ ماهه) و اتومکانیک درجه یک مراکز آموزشی فنی و حرفه ای استان مازندران از دیدگاه کارفرمایان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی شیوه های کیفیت بخشی دوره های آموزشی رشته برق صنعتی (طرح ۱۸ ماهه) و اتومکانیک درجه یک مراکز آموزشی فنی و حرفه ای استان مازندران از دیدگاه کارفرمایان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی شیوه های کیفیت بخشی دوره های آموزشی رشته برق صنعتی (طرح ۱۸ ماهه) و اتومکانیک درجه یک مراکز آموزشی فنی و حرفه ای استان مازندران از دیدگاه کارفرمایان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی شیوه های کیفیت بخشی دوره های آموزشی رشته برق صنعتی (طرح ۱۸ ماهه) و اتومکانیک درجه یک مراکز آموزشی فنی و حرفه ای استان مازندران از دیدگاه کارفرمایان :

تعداد صفحات : ۱۳

آموزش به مفهوم عام نقش کلیدی رشد و توسعه را به عهده دارد و همانطور که بارها شنیدهایم« آموزش محور توسعه» است. امروزه دانش ها – مهارتها و کاردانی مردم به طور روزافزونی در اقتصاد جهانی نقش اساسی ایفا می کند. با اهمیت یافتن این موضوع، برای ارتقاء و بهبود کیفیت نیروی کار از طریق سرمایه گذاری در سرمایه انسانی و بخصوص از طریق آموزش های فنی و حرفه ای سرمایه گذاری مینمایند. چه این باور عمومیت یافته است که این نوع آموزش، کالا و خدمات مفیدی است که اشخاص و جامعه از داشتن آن بهره میجویند. هدف از این پژوهش بررسی شیوه های کیفیت بخشی به دوره های آموزشی فنی و حرفه ای استان مازندران است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش، توصیفی پیمایشی و از نظر روش جمع آوری اطلاعات یک تحقیق میدانی محسوب می شود و روش نمونه گیری نیز روش تصادفی ساده و ابزار گردآوری داده ها نیز پرسشنامه و مراجعه به اسناد و مدارک بوده است. جامعه و نمونه آماری این پژوهش شامل ۱۰ نفر از کارفرمایان کارآموزان شاغل میباشند. در این پژوهش کاربردی از روش توصیفی استفاده شده است و محقق از طریق پرسشنامه به ارزیابی دو دوره آموزشی فوق از دیدگاه کارفرمایان شاغل رشته های برق صنعتی (طرح ۱۸ ماهه) و اتومکانیک درجه یک پرداخته است. پرسشنامه (محقق ساخته) این پژوهش در ۳ گروه فوق مطابق با شاخصهای کیفی موردنظر (کارآموزان ۱۰ شاخص کیفی، مربیان ۹ شاخص کیفی و کارفرمایان ۶ شاخص کیفی) تدوین گردیده و محقق با ترسیم جداول و نمودار به تجزیه و تحلیل دادههای آماری پرداخته است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.