پیشینه و مبانی نظری گزارشات پیش بینی مدیریت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه و مبانی نظری گزارشات پیش بینی مدیریت دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه و مبانی نظری گزارشات پیش بینی مدیریت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه و مبانی نظری گزارشات پیش بینی مدیریت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه و مبانی نظری گزارشات پیش بینی مدیریت :

پیشینه و مبانی نظری گزارشات پیش بینی مدیریت

۱ – ۲ مقدمه ۱۷
۵ – ۲ اهداف گزارشات پیش بینی مدیریت و افشاء اطلاعات ۲۳
۶ – ۲ گزارشات پیش بینی مدیریت و استفاده کنندگان از این گزارشات ۲۴
۷ – ۲ فواید پیش بینی های مدیریت برای مدیران ، سرمایه گذاران و سایر اشخاص ۲۵
۸ – ۲ خوش بینی مدیریت در پیش بینی عایدی ۲۶
۹ – ۲ تعریف تصمیم گیری ۲۸
۱۰ – ۲ رفتار هزینه بر اساس نظریه جدید ۲۹
۱۱ – ۲ پیش بینی مدیریت و خطای پیش بینی مدیریت ۲۹
۱۲ – ۲ عوامل موثر بر دقت سود پیش بینی شده ۳۱
۱ – ۱۲ – ۲ ساختار سرمایه ۳۳
۲ – ۱۲ – ۲ رابطه طول عمر شرکت ، و تاثیر آن بر دقت پیش بینی مدیران ۳۳
۳ – ۱۲ – ۲ نوع اظهار نظر حسابرس نسبت به گزارشات پیش بینی مدیریت ۳۴
۱۳ – ۲ فرضیه انتظارات تطبیقی و تاثیر گزارشات پیش بینی مدیریت بر آن ۳۴
۱۴ – ۲ خلاصه فصل ۳۷

۱ – ۲ مقدمه
ما با مبنا قرار دادن مدل ” چسبندگی هزینه ” که توسط اندرسن و همکارانش در سال ۲۰۰۳ پایه گذاری شد ؛ در صدد آن برآمدیم که رفتار مدیران ایرانی را در نحوه ی پیش بینی های عائدی های سالانه ، مورد بررسی قرار دهیم .
در ادامه تحقیق بر آن شدیم که نحوه ی پیش بینی فروش و هزینه ها را به تفکیک مورد بررسی قرار دهیم ؛ زیرا عایدی ها ، خود حاصل جبری فروش و هزینه هاست ؛ و پیدا شدن هرگونه خطا در پیش بینی عایدها را می توان به خطا در پیش بینی فروش ، خطا در پیش بینی هزینه ها و یا خطا درپیش بینی هر دو ، نسبت داد .
از نظر تئوری ، ” بها ” عبارت است ازفدا کردن منابع ، به منظور ایجاد خدمت یا محصول برای فروش ، با هدف بدست آوردن منافع در آینده ( عثمانی ، ۱۳۸۵ ).
ازآنجایی که فرآیند بودجه بندی با پیش بینی فروش شروع می شود ( آتکینسن ، بنکر و یانگ ، ۱۹۹۷ ). عقل سلیم حکم می کند ؛ که تنها در صورت انتظار از وجود فروش ( بنگاه های تولیدی )، مدیران مبادرت به صرف هزینه کنند ؛ پس عموما ” باید انتظار داشت که ، هزینه ها با افزایش انتظار فروش ، افزایش یابند ؛
و با کاهش انتظار فروش ، هزینه ها نیزکاهش یابند . در واقع مدیران زمانی هزینه می کنند که اطمینان معقولی از منفعت آتی آن داشته باشند .
موارد بالا نشان می دهد که توجه به ارتباط بین فروش پیش بینی شده و هزینه های پیش بینی شده ، فراهم کننده ی اطلاعات عمیق تری در رابطه با چارچوب رفتار پیش بینی مدیران از عائدی ها در اختیار ما قرار می دهد .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.