پاورپوینت کرونا چه جایگاهی در میان ویروس‌‌های کشنده تاریخ دارد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کرونا چه جایگاهی در میان ویروس‌‌های کشنده تاریخ دارد دارای ۱۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کرونا چه جایگاهی در میان ویروس‌‌های کشنده تاریخ دارد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کرونا چه جایگاهی در میان ویروس‌‌های کشنده تاریخ دارد :

پاورپوینت کرونا چه جایگاهی در میان ویروس‌‌های کشنده تاریخ دارد

تعداد اسلاید : ۱۴

قسمتی از متن اسلاید ها :

قبل از انتشار ویروس کرونا که باعث وحشت و هراس مردم شده است، جامعه بشری با انواع خطرناک‌تر ویروس‌های مشابه دیگر نیز دست و پنجه نرم کرده‌ است ولی با اینکه آن ویروس‌ها به مراتب کشنده‌تر بوده‌اند هیچ‌گاه به اندازه کرونا شکل ترستاکی نداشتند.

از روز چهارشنبه هفته گذشته که به شکل رسمی آمار افراد مبتلا به ویروس کرونا اعلام شد، وحشت و نگرانی بر کشور سایه افکند و بسیاری از مردم هراسان از آینده خود به فکر پیشگیری و جلوگیری از مبتلا شدن به این ویروس افتادند. ماسک‌ها نایاب شدند و صف‌های طولانی در کنار داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی برای خرید چندین برابری این محصول که البته به گفته مقامات بهداشتی کمترین اثر را در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا دارد، تشکیل شد.
این در حالی است که قبل از شیوع ویروس کرونا در دنیا، ویروس‌های مشابه دیگری که هم خطرناک‌تر بودند و هم کشنده‌تر را در خاورمیانه و یا در سطح جهان شاهد بودیم. از تب کریمه کنگو تا ایدز همه ویروس‌هایی هستند که حتی همین امروز در میان جامعه وجود دارد اما از یادها رفته است؛ با این حال به نظر می‌رسد هراس از ویروس کرونا به شکل عجیبی تبلیغ می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.