ارزیابی تأثیرات درهم تنیده، در برنامه های آموزش الکترونیکی: یک مدل MCDM ترکیبی جدید بر مبنای آنالیز
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
ارزیابی تأثیرات درهم تنیده، در برنامه های آموزش الکترونیکی: یک مدل MCDM ترکیبی جدید بر مبنای آنالیز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف ارزیابی تأثیرات درهم تنیده، در برنامه های آموزش الکترونیکی: یک مدل MCDM ترکیبی جدید بر مبنای آنالیز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تأثیرات درهم تنیده، در برنامه های آموزش الکترونیکی: یک مدل MCDM ترکیبی جدید بر مبنای آنالیز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی تأثیرات درهم تنیده، در برنامه های آموزش الکترونیکی: یک مدل MCDM ترکیبی جدید بر مبنای آنالیز :
دانلود ترجمه فارسی مقاله
عنوان ترجمه فارسی
ارزیابی تأثیرات درهم تنیده، در برنامه های آموزش الکترونیکی: یک مدل MCDM ترکیبی جدید بر مبنای آنالیز عاملی و DEMATEL
نویسنده/ناشر/نام مجله : Expert Systems with Applications
سال انتشار : ۲۰۰۷
تعداد صفحات انگلیسی : ۱۷
تعداد صفحات فارسی : ۳۹
ارزیابی تأثیرات درهم تنیده، در برنامه های آموزش الکترونیکی: یک مدل MCDM ترکیبی جدید بر مبنای آنالیز عاملی و DEMATEL
چکیده
امروزه سیرتکاملی اینترنت، تمامی فعالیت های صنعتی و تجاری را متأثر ساخته، و سرعت رشد آموزش های الکترونیکی را نیز افزایش داده است. به دلیل عامل های هزینه، زمان و قابلیت انعطاف برای طراح درس ها و یادگیرندگان، بسیاری از شرکت ها آموزش الکترونیکی را به عنوان یک متد آموزشی جایگزین اتخاذ کرده اند. ارزیابیِ بازدهیِ آموزش الکترونیکی بسیار حیاتی بوده و معیارهای ارزیابی نیز متعدد میباشند. فعالیت های زیادی در مورد ارزیابیِ کارائی آموزش الکترونیکی صورت گرفته است؛ اگرچه هنوز یک مدل ارزیابی کمیتی، که رابطه ی بین معیار و ابهام در دیدگاه های ذاتی را در نظر بگیرد، در اختیار نیست. در این مقاله، مدل ترکیبی MCDM پیشنهادی، به کمک آنالیز عاملی و روابط مستقل از معیار ارزیابی توسط DEMATEL ، روابطِ مستقل معیار ارزیابی را بررسی میکند. متدهای AHP و فازی، به صورت ترکیبی و مطابق با محیط ادراکِ ذهنی، مورد استفاده قرار میگیرد.نتایج آزمایشات تجربی نشان داده است که این مدل پیشنهادی به وسیله ی معیارهای کافیِ منطبق با الگوهای ادراکی،مخصوصاً زمانی که معیارهای ارزیابی متعدد و درهم تنیده هستند، قادر به ایجاد ارزیابی های موثری از برنامه های آموزش الکترونیکی، میباشد.
ارزیابی تأثیرات درهم تنیده، در برنامه های آموزش الکترونیکی: یک مدل MCDM ترکیبی جدید بر مبنای آنالیز
فهرست مطالب
۱-مقدمه
۲-محیط و مدل های ارزیابی کارائیِ آموزش الکترونیکی
۳-مدل ساختار ارزیابی ترکیبی با آنالیز عاملی و متد DEMATEL، برای تعیین وزن معیارها
۱-۳-یافتن عامل های مستقل برای ساختیک سیستم سلسله مراتبی
۲-۳- واضح سازی روابط متقابل بین معیارهای یک عامل
۳-۳-تعیین وزن های معیارها و مقادیر کاربردپذیری از عامل ها
۴-۳- تعیین وزن عامل ها و مقدار کاربردپذیری
۴-آزمایشات تجربی: مواردی از ارزیابی تأثیرات در هم تنیده در آموزش الکترونیکی
۱-۴-عناصر
۲-۴- نتایج
۵-مباحث
۱-۵- المان های کلیدی پیدا شده
۲-۵-فازی بودن در دیگاه کارائی
۳-۵-نتیجه ی مدل ترکیبیMCDM با مدل های مرسوم سازگار میباشد
۶-نتیجه گیری و دیدگاه های آینده
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.