ارزیابی تأثیرات درهم تنیده، در برنامه های آموزش الکترونیکی: یک مدل MCDM ترکیبی جدید بر مبنای آنالیز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل پی دی اف
2120
10 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 ارزیابی تأثیرات درهم تنیده، در برنامه های آموزش الکترونیکی: یک مدل MCDM ترکیبی جدید بر مبنای آنالیز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف ارزیابی تأثیرات درهم تنیده، در برنامه های آموزش الکترونیکی: یک مدل MCDM ترکیبی جدید بر مبنای آنالیز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تأثیرات درهم تنیده، در برنامه های آموزش الکترونیکی: یک مدل MCDM ترکیبی جدید بر مبنای آنالیز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تأثیرات درهم تنیده، در برنامه های آموزش الکترونیکی: یک مدل MCDM ترکیبی جدید بر مبنای آنالیز :

دانلود ترجمه فارسی مقاله

عنوان ترجمه فارسی

ارزیابی تأثیرات درهم تنیده، در برنامه های آموزش الکترونیکی: یک مدل MCDM ترکیبی جدید بر مبنای آنالیز عاملی و DEMATEL

نویسنده/ناشر/نام مجله : Expert Systems with Applications

سال انتشار : ۲۰۰۷

تعداد صفحات انگلیسی : ۱۷

تعداد صفحات فارسی : ۳۹

ارزیابی تأثیرات درهم تنیده، در برنامه های آموزش الکترونیکی: یک مدل MCDM ترکیبی جدید بر مبنای آنالیز عاملی و DEMATEL

چکیده

امروزه سیرتکاملی اینترنت، تمامی فعالیت های صنعتی و تجاری را متأثر ساخته، و سرعت رشد آموزش های الکترونیکی را نیز افزایش داده است. به دلیل عامل های هزینه، زمان و قابلیت انعطاف برای طراح درس ها و یادگیرندگان، بسیاری از شرکت ها آموزش الکترونیکی را به عنوان یک متد آموزشی جایگزین اتخاذ کرده اند. ارزیابیِ بازدهیِ آموزش الکترونیکی بسیار حیاتی بوده و معیارهای ارزیابی نیز متعدد می­باشند. فعالیت های زیادی در مورد ارزیابیِ کارائی آموزش الکترونیکی صورت گرفته است؛ اگرچه هنوز یک مدل ارزیابی کمیتی، که رابطه ی بین معیار و ابهام در دیدگاه های ذاتی را در نظر بگیرد، در اختیار نیست. در این مقاله، مدل ترکیبی MCDM پیشنهادی، به کمک آنالیز عاملی و روابط مستقل از معیار ارزیابی توسط DEMATEL ، روابطِ مستقل معیار ارزیابی را بررسی می­کند. متدهای AHP و فازی، به صورت ترکیبی و مطابق با محیط ادراکِ ذهنی، مورد استفاده قرار می­گیرد.نتایج آزمایشات تجربی نشان داده است که این مدل پیشنهادی به وسیله ی معیارهای کافیِ منطبق با الگوهای ادراکی،مخصوصاً زمانی که معیارهای ارزیابی متعدد و درهم تنیده هستند، قادر به ایجاد ارزیابی های موثری از برنامه های آموزش الکترونیکی، می­باشد.

ارزیابی تأثیرات درهم تنیده، در برنامه های آموزش الکترونیکی: یک مدل MCDM ترکیبی جدید بر مبنای آنالیز
فهرست مطالب

۱-مقدمه

۲-محیط و مدل های ارزیابی کارائیِ آموزش الکترونیکی

۳-مدل ساختار ارزیابی ترکیبی با آنالیز عاملی و متد DEMATEL، برای تعیین وزن معیارها

۱-۳-یافتن عامل های مستقل برای ساختیک سیستم سلسله مراتبی

۲-۳- واضح سازی روابط متقابل بین معیارهای یک عامل

۳-۳-تعیین وزن های معیارها و مقادیر کاربردپذیری از عامل ها

۴-۳- تعیین وزن عامل ها و مقدار کاربردپذیری

۴-آزمایشات تجربی: مواردی از ارزیابی تأثیرات در هم تنیده در آموزش الکترونیکی

۱-۴-عناصر

۲-۴- نتایج

۵-مباحث

۱-۵- المان های کلیدی پیدا شده

۲-۵-فازی بودن در دیگاه کارائی

۳-۵-نتیجه ی مدل ترکیبیMCDM با مدل های مرسوم سازگار می­باشد

۶-نتیجه گیری و دیدگاه های آینده

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.