ادبیات نظری و سوابق پژوهشی صنعت بانکداری و بانکداری اینترنتی و الکترونیکی (فصل دوم)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ادبیات نظری و سوابق پژوهشی صنعت بانکداری و بانکداری اینترنتی و الکترونیکی (فصل دوم) دارای ۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ادبیات نظری و سوابق پژوهشی صنعت بانکداری و بانکداری اینترنتی و الکترونیکی (فصل دوم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ادبیات نظری و سوابق پژوهشی صنعت بانکداری و بانکداری اینترنتی و الکترونیکی (فصل دوم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ادبیات نظری و سوابق پژوهشی صنعت بانکداری و بانکداری اینترنتی و الکترونیکی (فصل دوم) :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۵۰ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏۲-۱- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………‏….
‏۲-۲-‏ ‏مدل پذ‏یرش‏ تکنولوژ‏ی…………………………………………………………………….‏…….
‏۲-۳- ‏ ‏اعتماد‏ …………………………………………………………………………………………………………………………….‏…………………….
‏۲-۴-عوامل خارجی‏………………………………………………………………………………………………………………………………………….
‏ ۲-۴-۱-تجربیات و ویژگی های مشتری…………………………………………………………………………..‏.
‏ ۲-۴-۲- رضایتمندی …………………………………………..‏…………………………….
‏۲-۵- صنعت بانکداری ………………………………………………………………………………………………………………………‏…………….
‏ ۲-۵-۱-بانک و بانکداری در گذر زمان…………………………………………………….‏………………
‏ ۲-۵-۲- ‏ ‏کانالهای ارائه خدمات بانکها‏ ………………………………………..‏…….
‏ ۲-۶- ‏ ‏بانکدار‏ی‏ الکترون‏یکی ………………………………………………………………………………………………………………………….‏…
‏ ۲-۶-۱-‏ ‏خدمات بانکدار‏ی‏ الکترون‏یکی……………………………………………………………..‏……….‏………………………….‏………….
‏ ‏۲-۶-۲-مزا‏یای‏ بانکدار‏ی‏ الکترون‏یک‏…………………………………………………………………………………………‏……………………
‏ ‏۲-۶-۳-مقایسه بانکداری سنتی با بانکداری الکترونیکی…………………………………………………………..‏………………………….
‏ ‏۲-۶-۴-مشکلات و موانع گسترش بانکداری الکترونیکی در ایران……………………………………………….‏……………………….
‏ ‏۲-۶-۴-۱- جنبه داخلی‏………………………………………………………………………………………………………………………‏…………
‏ ‏۲-۶-۴-۱-۱-مشکلات مربوط به زیرساختهای اساسی‏…………………………………‏…………
‏ ‏۲-۶-۴-۱-۲- کمبود سرمایه‌های انسانی مناسب برای پیشبرد بانکداری الکترونیکی در ایران‏………………………………‏……..
‏ ‏۲-۶-۴-۱-۳- موانع فرهنگی و اجتماعی و آموزشی در گسترش بانکداری الکترونیکی‏…………….‏……………………………..
‏ ‏۲-۶-۴-۲-جنبه های خارجی‏……………………………………………………………………………………………………………………..‏…
‏۲-۷- بانکداری اینترنتی ……………………………………………………………………………………………………………….‏…………………
‏ ۲-۷-۱-‏ ‏انواع بانکدار‏ی‏ ا‏ینترنتی………………………………………………………………………………………………………………….‏……
‏ ۲-۷-۲-‏ ‏ضرورت توسعه بانکداری ا‏ینترنتی………………………………………………………..‏…..
‏ ‏۲-۷-۳-تاریخچه بانکداری اینترنتی‏………………………………………………………………………………………………………………‏….
‏ ‏۲-۷-۴-بانکدار‏ی‏ ا‏ینترنتی‏ در ا‏یران ……………………………………………………………………………………………………………‏…….
‏ ‏۲-۷-۵-محدود‏یت‏ ها‏ی‏ بانکدار‏ی‏ ا‏ینترنتی…………………………………………………………………………………………………….‏….
‏۲-۱-مقدمه
‏در ‏دنیای ‏امروزی ‏اینترنت ‏توانسته ‏است ‏توجه ‏بسیاری ‏از ‏محققان، ‏مشارکت ‏کنندگان ‏در ‏تجارت،‏ ‏دولت ‏ها ‏و ‏مفسران ‏رسانه ها ‏را ‏در ‏سال ‏های ‏اخیر ‏به ‏خود ‏معطوف ‏نما ‏ید. ‏در ‏واقع، ‏اینترنت ‏در ‏بین‏ ‏اکثر ‏بخش ‏های ‏جامعه ‏ما ‏با ‏سرعت ‏رشد ‏بسیاری ‏نموده ‏است‏. ‏با ‏به‏ ‏کا‏ر‏گیری ‏شبکه ‏جها ‏نی،‏ ‏کاربردهای ‏تجاری ‏از ‏آن ‏به ‏سرعت ‏افز ‏ایش ‏یافت ‏و ‏هیچ ‏شکی ‏نیست ‏که ‏کاربردهای ‏اینترنت ‏در‏ ‏بازاریابی ‏نیز ‏با ‏سرعت ‏افزایش ‏یابد‏. ‏اینترنت ‏اثربخشی ‏بسیار ‏ز‏ی‏ادی ‏را ‏برا‏ی ‏به ‏دست ‏آوردن،‏ ‏سازمان ‏دادن ‏و ‏ارتباط ‏اطلاعات ‏در ‏سازمان ‏های ‏تجاری ‏ارائه ‏داده ‏است‏(وظیفه دوست و نیک نژاد تهرانی،۱۳۸۶)‏.
‏پیشرفتهای تکنولوژی چهره جهان را دگرگون ساخته است. در طول دو دهه گذشته صنعت بانکداری برای استفاده از فناوری اطلاعات (IT‏) سرمایه گذاری های زیادی انجام شده است. در پاسخ به قوانین جدید، رشد شبکه های جهانی و افزایش سطح درآمدها صنعت بانکداری تکنولوژی های جدیدی را با عنوان بانکداری الکترونیکی با هدف دستیابی و حفظ مزیت های استراتژیک به کار می گیرد. بانکداری الکترونیکی به فعالیت های مالی گفته می شود که با استفاده از تکنولوژی الکترونیکی انجام می گیرد. بانکداری الکترونیکی به بانک ها این فرصت را می دهد تا به نیازهای متفاوت مشتریان در مکانهای گوناگون به صورت همزمان پاسخ گویند.‏ ‏علی رغم ظهور این سیستم های تکنولوژی در بانکداری، پذیرش این تکنولوژی ها از طرف مشتریان دچار نوعی عقب افتادگی بوده و میزان رشد افراد استفاده کننده از این خدمات در حد انتظار نمی باشد (علامه و همکار،۲۰۰۸).
‏نقش و جایگاه پول در اقتصاد و تجارت بر همگان آشکار است و هیچ گونه ابهامی در این زمینه وجود ندارد.از دوران قدیم بشر متناسب با پیشرفت های اقتصادی و بازرگانی خود ، وسیله ای را جهت معامله و پرداخت ابداع کرده است.این مفاهیم شامل انتقال الکترونیکی وجوه، کارتهای بانکی، پول ا‏ل‏کترونیکی، پرداخت الکترونیکی صورت حساب ها‏، اتاق پایاپای‏ خودکار و… می باشند که برای تجارت امروز ضروری است.
‏در کشورهای پیشرفته دنیا مذاکرات بین خریدار و فروشنده ؛ سفارش خرید، تهیه بیمه نامه، انتقال پول، حمل و نقل کالا و ترخیص از گمرکات به صورت الکترونیکی پشتیبانی می شود و روش های انتقال پول به صورت الکترونیکی و حمل و نقل کالا بر اساس درخواست های الکترونیکی است که در این راستا بانکداری الکترونیکی از ارکان اصلی تحقق این مهم است (لاری سمنانی،۱۳۸۹).
‏۲-۲-مدل پذیرش تکنولوژی
‏تحقیقات زیادی در مورد بررسی عواملی که پذیرش تکنولوژی را بین استفاده کنندگان تحت تاثیر قرار می دهد، صورت گرفته است. در بین مدل های ارائه شده، مدل پذیرش فناوری دیویس متداول ترین آن ها است (رستگار و آقامحمدی ، ۱۳۹۰).
‏دلایل استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی در تحقیقات را می توان به صورت زیر بر شمرد :
‏این مدل به عنوان یکی از مدلهای پر کاربرد و مورد استفاده به صورت وسیع به دلیل صرفه جو بودن و قدرت پیش بینی شناخته شده است و استفاده از آن را در شرایط مختلف آسان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.