پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه کیفیت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه کیفیت دارای ۵۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه کیفیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه کیفیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه کیفیت :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۶ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏تاریخچه‏ ‏کیفیت‏
‏۲-۱-۲ ‏مفاهیم‏ ‏و‏ ‏تعاریف‏ ‏کیفیت‏ :
‏۲-۱-۳ ‏کیفیت‏ :
‏۲-۱-۴ ‏مدیریت‏ ‏کیفیت‏ ‏چیست؟‏
‏مدیریت‏ ‏کیفیت‏ :
‏مدیریت‏ ‏کیفیت‏ ‏از‏ ‏چهار‏ ‏بخش‏ ‏یا‏ ‏رکن‏ ‏اصلی‏ ‏تشکیل‏ ‏شده‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏عبارتند‏ ‏از‏ :
‏۲-۱-۵ ‏سیستم‏ ‏های‏ ‏مدیریت‏ ‏کیفیت‏ :
‏۲-۲ ‏اهداف‏ ‏مدیریت‏ ‏کیفیت‏ :
‏۲-۲-۱ ‏اهداف‏ ‏کیفیت‏ ‏از‏ ‏دیدگاه‏ ‏استانداردهای‏ ‏مدیریت‏ ‏کیفیت‏:
ISO 9001: 2008
ISO 9004: 2000
‏۲-۲-۲ ‏هدف‌‏ ‏و‏ ‏دامنه‌‏ ‏کاربرد‏ ‏در‏ ‏سیستم‏ ‏مدیریت‏ ‏کیفیت‏:‏
‏۲-۴ ‏الزامات‏ ‏سیستم‏ ‏مدیریت‏ ‏کیفیت‏ ‏بر‏ ‏اساس‏ ‏استاندارد‏ ۹۰۰۱:۲۰۰۸ ISO‏ :
‏۲-۵ ‏رویکرد‏ ‏سیستم‌های‌مدیریت‌کیفیت‌‏ :
‏۲-۶ ‏اصول‌‏ ‏مدیریت‌کیفیت‌‏ :
‏ ۲-۷ ‏مزایای‏ ‏استانداردهای‏ ‏ایزو‏:
‏۲-۷-۱ ‏مزایای‏ ‏مستقیم‏
‏۲-۷-۲ ‏مزایای‏ ‏غیرمستقیم‏
‏۲-۸ ‏فرآیندها‏ ‏براساس‏ ‏استانداردISO 9001‏ ‏به‏ ۴ ‏دسته‏ ‏اصلی‏ ‏تقسیم‏ ‏میشوند‏ :
‏۲-۹ ‏نگرش‏ ‏فرآیندی‏ ‏چه‏ ‏کمکی‏ ‏به‏ ‏سازمان‏ ‏می‏ ‏کند‏ ‏؟
‏۲-۱۰ ‏انتظاراتی‏ ‏که‏ ‏استانداردهای‏ ‏مدیریت‏ ‏کیفیت‏ ‏از‏ ‏سازمانها‏ ‏دارند‏ :
‏۲-۱۱ ‏مستندسازی‏ :
‏۲-۱۲ ‏ده‏ ‏گام‏ ‏ساده‏ ‏برای‏ ‏ایجاد‏ ‏یک‏ ‏سیستم‏ ‏مدیریت‏ ‏کیفیت‏ ISO‏ :
‏۲-۱۲-۱ ‏خود‏ ‏ارزیابی‌‏
‏۲-۱۲-۲ ‏بهبود‏ ‏مستمر‏
‏ ۲-۱۳ ‏دستاوردهای‏ ‏حاصله‏ ‏از‏ ‏اجرای‏ ‏سیستم‏ ‏های‏ ‏مدیریت‏ ‏کیفیت‏¬¬‏ :
‏۲-۱۴ ‏آسیب‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏مشکلات‏ ‏استقرار‏ ‏سیستم‏ ‏مدیریت‏ ‏کیفیت‏:
‏ب‏) ‏پس‏ ‏از‏ ‏استقرار
‏۲-۱۴-۱ ‏موانع‏ ‏موفقیت‏ ‏مدیریت‏ ‏کیفیت‏ :
‏۲-۱۵ ‏ساختار‏ ‏عمومی‏ ‏مدیریت‏ ‏کیفیت‏:
‏۲-۳۳ ‏پیشینه‏ ‏تحقیق‏
‏پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه کیفیت
فهرست‏ ‏منابع‏ ‏و‏ ‏ماخذ‏ :
‏تاریخچه‏ کیفیت :
‏بحث کیفیت و قدمت آن برمی‌گردد به حدود صد و یا شاید هزاران سال پیش یعنی از زمانی که تجارت به جایی رسده بود که تجار سعی بر این داشتند که مازاد محصول خود را به نوعی تغییر دهند که هم سفارش بیشتری دریافت کنند و هم چیزی به عنوان مازاد باقی نماند. کیفیت تمرکزی خاص بر روی سلامت محصول دارد نه نوع آن.
‏هزاران سال قبل از میلاد در مصر باستان کتابی وجود داشت به نام کتاب مرگ که می‌شود آن را به عنوان اولین مدرک سیستم کیفیت بر روی زمین نام نهاد. ‏ ‏در این کتاب شرح کاملی از روند آماده سازی اجساد برای حیات پس از مرگ وجود دارد.‏ ‏کشف مقبره های فراعنه نمایانگر این مطلب بود که این ‏روندها بسیار سخت گیرانه پیگیری می‌شده و سالم ماندن مومیایی ها ثابت می‌کند که اثر بخشی این سیستم تا چه حد در تضمین کیفیت عمل انجام شده موثر بوده است.
‏در حدود قرن یازدهم حک کردن عیار بر روی محصولات نقره و طلا باب شد تا حداقل درصد وجود هر کدام از فلزات گرانبها در محصول برای مشتری معلوم گردد.
‏پس از قرون وسطی کیفیت محصولات بستگی شدیدی به مهارت صنعت گران داشت به طوری که تجار با داشتن صنعت گران ماهر می‌توانستند تمام بازار را در مورد محصول خود در دست گیرند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.