مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف سیستم مدیریت یادگیری و مدیریت دانش (فصل۲)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف سیستم مدیریت یادگیری و مدیریت دانش (فصل۲) دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف سیستم مدیریت یادگیری و مدیریت دانش (فصل۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف سیستم مدیریت یادگیری و مدیریت دانش (فصل۲)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف سیستم مدیریت یادگیری و مدیریت دانش (فصل۲) :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۸ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏فصل ‏دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
‏فصل ‏دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
‏۱-۲ ‏مقدمه ‏۱۳
‏۲-۲ ‏بخش‏ ‏اول‏: ‏س‏ی‏ستم‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ی‏ادگ‏ی‏ر‏ی ‏۱۴
‏۱-۲-۲ ‏تعریف‏ ‏سیستم‏ ‏مدیریت‏ ‏ی‏ادگ‏ی‏ر‏ی ‏۱۴
‏۲-۲-۲ ‏تار‏ی‏خچه‏ ‏س‏ی‏ستم‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ی‏ادگ‏ی‏ر‏ی ‏۱۵
‏۳-۲-۲ ‏مفاه‏ی‏م‏ ‏پا‏ی‏ه‏ ‏در‏ ‏س‏ی‏ستم‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ی‏ادگ‏ی‏ر‏ی ‏۱۷
‏۴-۲-۲ ‏سیستم‏ ‏های‏ ‏مدیریت‏ ‏در‏ ‏آموزش‏ ‏الکترونیکی‏ (‏مدیریت‏ ‏ی‏ادگ‏ی‏ر‏ی‏ ) ‏۱۸
‏۵-۲-۲ ‏سیستم‏ ‏مدیریت‏ ‏محتوا ‏۱۹
‏۱-۵-۲-۲ ‏تعر‏ی‏ف‏ ‏سیستم‏ ‏مدیریت‏ ‏محتوا ‏۱۹
‏۲-۵-۲-۲ ‏استاندارد‏ ‏در‏ ‏سیستم‏ ‏مدیریت‏ ‏محتوا ‏۲۰
‏۶-۲-۲ ‏آموزش‏ ‏الکترونیکی ‏۲۱
‏۱-۶-۲-۲ ‏انواع‏ ‏آموزش‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی ‏۲۲
‏۱-۱-۶-۲-۲ ‏س‏ی‏ستم‏ ‏آموزش‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی‏ ‏ی‏ک‏ ‏طرفه ‏۲۲
‏۲-۱-۶-۲-۲ ‏س‏ی‏ستم‏ ‏آموزش‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی‏ ‏دو‏ ‏طرفه ‏۲۳
‏۳-۱-۶-۲-۲ ‏س‏ی‏ستم‏ ‏آموزش‏ی‏ ‏سنکرون‏ ‏ی‏ا‏ ‏همزمان ‏۲۳
‏۴-۱-۶-۲-۲ ‏س‏ی‏ستم‏ ‏آموزش‏ی‏ ‏آسنکرون‏ ‏ی‏ا‏ ‏غ‏ی‏ر‏ ‏همزمان ‏۲۳
‏۷-۲-۲ ‏سیستم‏ ‏های‏ ‏مدیریت‏ ‏ی‏ادگ‏ی‏ر‏ی‏ ‏نوین ‏۲۴
‏۸-۲-۲ ‏انتخاب‏ ‏سیستم‏ ‏های‏ ‏مدیریت‏ ‏ی‏ادگ‏ی‏ر‏ی‏ ‏مناسب ‏۲۶
‏۹-۲-۲ ‏مدل‏ ‏پذ‏ی‏رش‏ ‏فناور‏ی ‏۲۷
‏۳-۲ ‏بخش‏ ‏دوم‏: ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏دانش ‏۲۸
‏۱-۳-۲ ‏تعر‏ی‏ف‏ ‏دانش ‏۲۸
‏۲-۳-۲ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏دانش ‏۲۹
‏۴-۳-۲ ‏مفهوم‏ ‏دانش ‏۳۱
‏۵-۳-۲ ‏راهبردهای‏ ‏مدیریت‏ ‏دانش ‏۳۲
‏۶-۳-۲ ‏فرآ‏ی‏ند‏ ‏مدیریت‏ ‏دانش ‏۳۲
‏فصل ‏دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
‏فصل ‏دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
‏۱-۶-۳-۲ ‏ایجاد‏ ‏دانش ‏۳۳
‏۲-۶-۳-۲ ‏اعتباربخشی‏ ‏به‏ ‏دانش ‏۳۳
‏۳-۶-۳-۲ ‏ارائه‏ ‏دانش ‏۳۴
‏۴-۶-۳-۲ ‏توزیع‏ ‏دانش ‏۳۴
‏۵-۶-۳-۲ ‏کاربرد‏ ‏دانش ‏۳۴
‏۷-۳-۲ ‏ضرورت‏ ‏و‏ ‏اهمیت‏ ‏مدیریت‏ ‏دانش ‏۳۵
‏۸-۳-۲ ‏نقش‏ ‏منابع‏ ‏هوشمند‏ ‏در‏ ‏مدیریت‏ ‏دانش ‏۳۵
‏۴-۲ ‏بخش‏ ‏سوم‏: ‏س‏ی‏ستم‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ی‏ادگ‏ی‏ر‏ی‏ ‏و‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏دانش ‏۳۶
‏۱-۴-۲ ‏مسائل‏ ‏مشترک‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏دانش‏ ‏و‏ ‏ی‏ادگ‏ی‏ر‏ی‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی ‏۳۶
‏۲-۴-۲ ‏تحق‏ی‏قات‏ ‏انجام‏ ‏شده‏ ‏پ‏ی‏رامون‏ ‏موضوع‏ ‏تحق‏ی‏ق ‏۳۷
‏۱-۲-۴-۲ ‏تحق‏ی‏قات‏ ‏داخل‏ی ‏۳۷
‏۲-۲-۴-۲ ‏تحق‏ی‏قات‏ ‏خارج‏ی ‏۳۸
‏۵-۲ ‏بخش‏ ‏چهارم‏: ‏مدل‏ ‏تحق‏ی‏ق‏ ‏و‏ ‏نت‏ی‏جه‏ ‏گ‏ی‏ر‏ی ‏۴۰
‏۱-۵-۲ ‏مدل‏ ‏مفهوم‏ی‏ ‏پژوهش ‏۴۰
‏۲-۵-۲ ‏خلاصه ‏۴۱
‏مبانی نظری و پیشینه تحقیق
‏فصل ‏دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
‏فصل ‏دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
‏۱-۲ ‏مقدمه
‏بررسی پیشینه تحقیق معمولاً مروری از دانش موجود درباره موضوع پژوهش است. بررسی پیشینه تحقیق اگر به درستی صورت گیرد به بیان مسئله کمک می‌کند و یافته‌های تحقیق را به پژوهش‌های قبلی متصل می‌سازد. محقق با بررسی پیشینه، ابتدا با تحقیقات عمده و گسترده موضوع مورد مطالعه آشنا می‌شود. سپس با توجه به مفاهیمی که درباره این موضوع یافته است موضوع‌‌های فرعی آن را مشخص کرده و مسئله تحقیق را تحدید می‌کند. در فصل حاضر پس از شناخت ادبیات موضوع تحقیق، متغیر های تاثیر گذار در مدل توضیح داده می شوند، و در انتها به مرور تحقیقات انجام شده در زمینه تحقیق حاضر و بررسی نتایج بدست آمده می پردازیم.‏ ‏امروزه جهان دانش و یادگیری مادام العمر به دو جهان جداگانه تقسیم شده است:‏ ‏مدیریت دانش و آموزش الکترونیک.‏ ‏این حقیقت است یا ما در حال صحبت کردن در مورد چیزهای مشابه و دادن تنها نام های مختلف به آنها هستیم؟‏ ‏هدف هر دو موضوع ارائه دانش است. از یک طرف دانش باید جمع آوری‏،‏ ساخت یافته و به اشتراک گذاشته شود.‏ ‏از‏ ‏سوی دیگر باید دانش ساختاریافته فراهم شود.‏ ‏در دنیای کسب و کار امروز‏ ‏همین طور از نظر اجتماعی آموزش الکترونیک نقش مهمی ایفا می کند. اصطلاح “یادگیری مادام العمر” ‏ long term learning
‏در چند سال گذشته بسیار محبوب شده است. تحول عظیم کلمات آنلاین، بر بسیاری از حوزه ها اثر گذاشته است. عمدتا بر حوزه مدیریت دانش و آموزش. گرایش جدید در موسسات آموزشی به سمت یادگیری آنلاین و یادگیری الکترونیکی به جای رویکرد سنتی آموزش رودر رو، در حرکت است. هدف یادگیری الکترونیکی اساسا ارائه مواد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.