کابل های xlpe


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کابل های xlpe دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کابل های xlpe  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کابل های xlpe،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کابل های xlpe :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۲ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏۱
‏موضوع : کابل های XLPE
‏رفع محدودیت ‏–‏ تغییر قانون‌ها
‏در رفع محدودیت بازار الکتریکی امروزه قوانینی که مورد استفاده قرار گرفته‌اندتا حکومت کنند بر امور تولید انتقال و توزیع و همچنین بر خدمات عمومی و تأمین کننده، تغییر کرده است. بدین‌گونه است که ناگهان یک فروشنده با تغییر این قوانین به یک نقطه روشن تبدیل می‌شود.
‏بنابراین بازار مجبور است بیشتر به عقاید عمومی گوش بدهد. و یک احتمال قوی نیز وجود دارد که فریاد برای دید و بنیاد کمتر است.
‏همه فعالان در این بازار جدید مجبورند هزینه‌هایشان را کاهش بدهند. و در این زمان برای ترانسفورماتورها و سیستم‌های توزیعی تعهد قابلیت اطمینان بالا می‌دهند. یک طرح خوب وجود دارد که کابل‌های ارتباطی ساخته خواهند شد و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند. بطور کامل در سفارش است که ماکزیمم تکنیک و سود اقتصادی را از شبکه‌های الکتریکی بدست‌آورند.
‏۲
‏سیستم کابل‌های فشار قوی یک قسمت اساسی دارد که در محیطی مناسب، جدید، ویژه قرار می‌گیرد؛ هنگامیکه می‌آید و جایگزین خطوط هوایی می‌شود؛ با کابل‌های زیر زمینی. هزینه سیستم کابل‌های فشار قوی در طول دهه اخیر کاهش یافته و احتمالاً بیشتر هم پایین می‌آید. در همین زمان عملکرد کابل XLPE‏ شدیداً افزایش پیدا کرده است. پیام جدید وجود دارد که سیستم کابل‌های XLPE‏ قادر است با خطوط هوایی، به طور تکنیکی، محیطی و به صورت اقتصادی رقابت کند. این یک اصل ویژه است در رنج ولتاژ ۱۲ الی ۱۷۰ کیلو ولت.
‏این ویژگی کابل‌های XLPE‏ را از طرح انتقال خطوط هوایی در یک منظر جدید متمایز کرده‌است. در جاهایی که پاسخ کابل‌ها اغلب چایگزین گیرایی داشته باشد.
‏*عایق فشار قوی ‏–‏ عملکرد و پیشرفت
‏روند برقرار شده خوب به سمت یک عایق ضخیم کوچکتر ادامه خواهد داشت نتایج یک کابل باریک‌تر با امتیازات بیشتر، طول خطی طولانی‌تر در اطراف آن، نصب راحت‌تر، مفصل کوچکتر، انقباض و انبساط حرارتی، کاهش مواد عایقی به کاررفته. تجارب اموخته شده در طو ل توسعه
‏۳
‏کابل‌EHV_XLPE‏ (extra high voltage XLPE‏)، توسعه یافتن مواد و فرایندها و خدمات فوق‌العاده XLPE‏، توانسته است ضخامت این کابل‌ها را تا ۱۲-۱۵ میلیمتر برای خطوط ۱۳۲ kv‏ کاهش دهد.
‏مقایسه کابل‌هی هوایی و کابل‌های XLPE‏ زیر زمینی از نظر نرخ هزینه بین سال‌های۱۹۸۶ تا ۲۰۰۰
‏*کابل‌های زیرزمینی با خطوط هوایی متمایزند
‏البته، امنیت، زیست محیطی، قابلیت اطمینان وپارامترهای اقتصادی عملیاتی سیستم‌کابل‌های XLPE‏ را از خطوط هوایی متمایز می‌سازد. برای سیستم کابل XLPE‏ مدرن، نسبت هزینه کاهش یافته و فواید زیست‌محیطی و قابلیت اطمینان اغلب از مسایل روشن و مهم هستند. به خاطر گذشتن بزرگشان از مناطق تکه‌تکه، کابل‌ها معمولاً کمتر نشان داده می‌شوند. در مقایسه با خطوط هوایی MVA‏ تلفات را از دست می‌دهند. چکیده‌ای از فواید سیستم کابل XLPE‏ در جدول زیر داده شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.