پاورپوینت در مورد تعریف حکومت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت در مورد تعریف حکومت دارای ۱۶۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت در مورد تعریف حکومت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت در مورد تعریف حکومت :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۶۵ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

تعریف حکومت
حکومت به مفهوم هیات حاکمه ای است که مجموعه سازمان ها و نهادهای قدرت را شامل می شود و دارای سه بعد است: ۱- صاحب اقتدار است و امر و نهی می کند. ۲- دارای سازمان و ساختار است و از این نهادها برای اعمال حاکمیت خود مدد می گیرد. ۳- اعمال قدرت می کند یعنی در سطح جامعه و در برابر دیگر حکومت ها دارای کارکرد است.
۱- ضرورت تشکیل حکومت
وجـود حـکومت در زندگی اجـتماعی بشر یک نیاز فطری و طبیعی است بشر از آغـاز پیدایش بـه آن توجه داشته و خواهد داشت و در اهمیت و لزوم آن همین بس که در هیچ نقطه ای از جهان، جامعه ای نبوده که بتواند بدون حکومت زندگی کند و هم اکنون نیز، تمام جوامع و کشورهای جهان دارای حکومت می باشند.
دیدگاه عموم از دوران های قدیم فلاسفه بزرگ جهان و اندیشمندان تاریخ بر لزوم آن تأکید بلیغی داشته اند. ارسطو فیلسوف بزرگ می گوید: دولت از مقتضیات طبع بشری است، زیرا انسان دارای سرشت مدنی است و ناگزیر است که به صورت اجتماعی زندگی کند و کسی که وجود دولت را نفی می کند یا انسان وحشی است یا موجود برتر از انسان (ملائکه) که نیازی به دولت ندارد. ابن خلدون دانشمند بنیانگذار علم جامعه شناسی وجود دولت را امری ضروری می داند و بر اثبات آن به اجتماعی بودن انسان یا به اصطلاح فلاسفه «مدنی بالطبع» بودن او استدلال کرده و چنین نتیجه گرفته که تشکیل دولت امری لازم و ضروری است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.