تحقیق تجارت الکترونیک در ایران و جهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق تجارت الکترونیک در ایران و جهان دارای ۸۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق تجارت الکترونیک در ایران و جهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق تجارت الکترونیک در ایران و جهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق تجارت الکترونیک در ایران و جهان :

دانلود تحقیق با عنوان تجارت الکترونیک در ایران و جهان ،

در قالب word و ۷۵ صفحه

تحقیق تجارت الکترونیک در ایران و جهان
فهرست مطالب

مقدمه ………………………………………………………………………….. ۱
مفاهیم پایه تعریف تجارت الکترونیک
تجارت الکترونیک در ایران و جهان و وضعیت تجارت الکترونیک در جهان
تجارت الکترونیک در جهان ……………………………………………………………… ۹
راهبردهای تجارت الکترونیک در ایران ……………………………………………….. ۱۱
سیاست تجارت الکترونیک در ایران
تجارت الکترونیک ابزاری در جهت توسعه صادرات
چرخه ژنریک تجارت ، مزایا ، محدودیت ها و نیازهای تجارت الکترونیک ……………….. ۲۰
تقسیم بندی تجارت الکترونیک ………………………………………………….. ۲۱
هزینه های راه اندازی تجارت الکترونیک در ایران
نمونه ای از یک فعالیت تجاری بین بنگاه و بنگاه ( B2B ) ………………………………….. 22
فعالیتهایی که در محدوده بین بنگاه و مصرف کننده ( B2C ) قرار می گیرد ………………. ۲۲
دولت و مزایای دولت الکترونیک (e_Government) …………………………………………25
قوانین حقوقی حاکم بر کسب و کار الکترونیکی ( e_law ) …………………………………. 26
قوانین حاکم بر تجارت الکترونیک در ایران………………………………………………….۲۷
فواید بکارگیری e_law در تجارت الکترونیک ( e_commerce ) …………………………..27
وظایف مراکز تایید و ثبت نرم افزارها در حفاظت آنها………………………………………۲۸
مزیت ها و معایب تجارت الکترونیکی …………………………………………………………….۳۰
نیازهای تجارت الکترونیکی …………………………………………………………………… ۳۲
آشنایی با تجارت الکترونیک از دیدگاه مشتریان و اجزاء تشکیل دهنده آن …………………….. ۳۲
تجارت الکترونیکی از دیدگاه مشتری چیست ؟ ………………………………………….. ۳۲
امنیت در تجارت الکترونیکی …………………………………………………………………. ۳۳
رمز نگاری ( Encty Ption ) ………………………………………………………………. 34
هویت شناسی و موسسات …………………………………………………………………… ۳۵
متدهای پرداخت الکترونیکی ……………………………………………………………………. ۳۷
سیستم کارتهای اعتباری ………………………………………………………………….. ۳۷
پول الکترونیکی و کارتهای هوشمند ……………………………………………………………. ۳۸
پول الکترونیکی مبتنی بر شبکه …………………………………………………………………. ۴۰
سهولت بکار گیری از تجارت الکترونیک ……………………………………………………….. ۴۱
ایجاد یک فروشگاه بزرگ مجازی ( mall ) ……………………………………………………… 41
ایجاد قوانین روشن تجاری به منظور ایجاد یک بازار الکترونیکی معتبر………………………… ۴۳
EDI – مبادله الکترونیکی داده ها به عنوان پیشینه تجارت …………………………………… ۴۳
مزایای استفاده از تبادل الکترونیکی اطلاعات …………………………………………………… ۴۵
هزینه های استفاده از تبادل الکترونیکی اطلاعات ……………………………………………… ۴۶
زیر ساخت های لازم جهت تجارت الکترونیکی …………………………………………. ۴۸
نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………… ۵۱
منابع و ماخذ …………………………………………………………………………………… ۵۲

بخشی از متن تحقیق

امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات محور توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورهای مختلف قرار گرفته است. تجارت الکترونیکی یکی از نمودهای عینی انقلاب فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه‌های اقتصادی است. ظهور اینترنت و تجاری شدن آن در دهه‌های اخیر شیوه‌های سنتی تجارت را متحول نموده است. تجارت الکترونیکی انقلابی در شیوه‌ها و رویه‌های تجاری گذشته ایجاد کرده و سرعت و صرفه‌جویی را در بهترین وجه جامه عمل پوشانده است. در محیط الکترونیکی فاصله‌های جغرافیایی و محدودیت‌های زمانی و مکانی منتفی و مبادلات تجاری بر پایه اطلاعات الکترونیکی انجام می‌شود. تجارت الکترونیکی با رفع موانع فراروی تجارت بین‌الملل روند تجارت جهانی را تسریع می‌نماید. تجارت الکترونیکی از مزایا و پیامد‌های اقتصادی مهمی از قبیل گسترش بازار، کاهش قیمت منابع تولید، ارتقای بهره‌وری، کاهش هزینه‌های مبادلاتی، ایجاد اشتغال و کاهش تورم برخوردار بوده و در رشد درون‌زای اقتصادی نقش محوری دارد.

مزایای فراوان تجارت الکترونیکی سبب شده که نه‌ تنها کشورهای توسعه یافته بلکه کشورهای در حال

توسعه نیز از آن به عنوان ابزاری برای رقابت در عرصه داخلی و بین‌المللی استفاده نمایند. نبود راهبرد تجارت الکترونیکی نتیجه‌ای جز انزوا درعرصه اقتصاد جهانی بدنبال نخواهد داشت. گسترش روزافزون حجم تجارت الکترونیکی در جهان، بکارگیری آن توسط بنگاه‌های اقتصادی و پذیرش تدریجی آن از سوی مصرف‌کنندگان بیانگر مزایای بالقوه تجارت الکترونیکی در عرصه‌های اقتصادی و تجاری است. بنابراین راهی جز تلاش مستمر برای استفاده از آن در فعالیت‌های اقتصادی متصور نیست.

دسترسی افراد و تجار به ابزارهای ارتباطاتی با کیفیت برتر و هزینه‌های پایین، یکی از بسترهای مهم تجارت الکترونیکی است…

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.