شناسایی نیازهای آموزشی و ترویجی توتون کاران استان کردستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی نیازهای آموزشی و ترویجی توتون کاران استان کردستان دارای ۱۰۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی نیازهای آموزشی و ترویجی توتون کاران استان کردستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی نیازهای آموزشی و ترویجی توتون کاران استان کردستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی نیازهای آموزشی و ترویجی توتون کاران استان کردستان :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۹۶ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏۱
‏چکیــده
‏بررسی نیازهای آموزشی یک فرآیند نظام دار برای تعیین هدفها وتشخیص تفاوتها و تعیین اولویت ها به منظور انجام برنامه ریزی است به عبارت دیگر بررسی نیازهای آموزشی یعنی مطالعه یک جامعه به منظور تعین نیازها و خواسته های آموزشی قبل از اخذ هرگونه تصمیمی پیرامون راهبردهای توسعه است‏. ‏شاغلین بخش کشاورزی‏ از جمله توتون کاران‏ برای موفقیت شغلی خود با نیازهای گوناگونی مواجه اند که می توان دانش فنی مهارتهای شغلی و درک عمومی از کشاورزی را از آن جمله دانست‏. ‏‌ولی علاوه بر این نیازها، هرروزه نیازهای آموزشی جدیدی هم پدیدار می گردند که باید ارضاء‌ شوند.‏ از طرف دیگر‏ نیاز شالوده و اساس برنامه ریزی آموزشی است و برای تدوین هدفهای مطلوب در یک برنامه ریزی آموزشی ابتدا باید نیازها را بررسی نمائیم‏ و‏ ‏به همین دلیل تحقیق حاضر به بررسی نیازهای آموزشی توتون کاران در راستای ارائه آموزش های صحیح و اصولی برای تولید توتون با کمیت و کیفیت بالا در استان کردستان پرداخته است.
‏تحقیق حاضر از نوع تحقیقات ‏کاربردی‏ و به روش توصیفی، همبستگی می باشد که شیوه اجرای آن به صورت میدانی و با استفاده از پرسشنامه صورت گرفته است. ‏جامعه آماری شامل ۱۰۱۶ نفر از کشاورزان توتون‏‌‏کار می باشد. ‏حجم نمونه نیز بر اساس فرمول کوکران برابر ‏۱۷۵ ‏نفر محاسبه گردیده است‏ ‏که این تعداد،‏ از طریق نمونه‌گیری تصادفی انتخاب گردید‌ند و پرسشنامه‌های تحقیق توسط آنها تکمیل شده است و ‏برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS Win‏ استفاده شده است.
‏ نتایج حاصل از ضریب همبستگی بین متغیرها ‏تحقیق ‏نشان می دهد که بین متغیر ‏سطح زیر کشت توتون با متغیر میزان نیازهای آموزشی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد ولی بین متغیرهای سن، سابقه کشت توتون دفعات تماس با مروج دخانیات، دفعات شرکت در کلاس های آموزشی، استفاده از مجلات ترویجی و استفاده از فیلم های آموزشی با متغیر نیازهای آموزشی رابطه معکوس و معنی داری وجود دارد. ضمن اینکه بین متغیرهای تعداد فرزندان، سطح تحصیلات، میزان درآمد سالیانه ازکشت توتون و دفعات بازدید از مزارع نمونه با متغیر میزان نیازهای آموزشی رابطه معنی داری مشاهده نمی گردد.
‏ ن‏تایج حاصل از‏ تاثیر فردی متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته از طریق آزمون های‏ کروسکال والیس ومن وایتنی حاکی از آن است که‏ متغیرهای استفاده از تسهیلات حمایتی و نوع مالکیت بر میزان نیازهای آموزشی تاثیر گذار بوده اند ولی متغیرهای: ‏تاهل‏، جنسیت، عضویت در تعاونی توتون کاران و شغل اصلی تاثیری در میزان نیازهای آموزشی توتون کاران نداشته اند.
‏نتایج حاصل از ‏تاثیر جمعی متغیرهای مسقل بر متغیر وابسته از طریق ‏رگرسیون چند متغیره ‏حاکی از آن است که‏ ‏سطح زیر کشت توتون تاثیر مثبتی بر نیازهای آموزشی توتون کاران داشته است ولی متغیرهای: سن شرکت در کلاس های ترویجی و استفاده از مجلات آموزشی تاثیر معکوسی بر میزان نیازهای آموزشی توتون کاران داشته اند.
‏۱
‏واژگان کلیدی: نیازهای آموزشی، توتون‏‌‏کاران

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.