پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) :
دید کلی :
دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)، در قالب pptx و در ۲۶ اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، استراتژی ایجاد محصول جدید، فرایند ایجاد محصول جدید، مرحله اول: به وجود آوردن ایده، مرحله دوم: غربال کردن ایده ها، مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن، مرحله چهارم: آزمایش مفهوم، مرحله پنجم: ایجاد محصول
توضیحات کامل :
عنوان: پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: ۲۶ اسلاید
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل نهم این کتاب با عنوان ” ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول ” در ۲۶ اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
مقدمه
استراتژی ایجاد محصول جدید
فرایند ایجاد محصول جدید
مرحله اول: به وجود آوردن ایده
مرحله دوم: غربال کردن ایده ها
مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن
مرحله چهارم: آزمایش مفهوم
مرحله پنجم: ایجاد محصول
مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی
رویکردهای آزمایش بازاریابی
ازارهای آزمایشی استاندارد
بازارهای آزمایشی کنترل شده
بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده.
مرحله هفتم: تجاری کردن
مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید
استراتژی های چرخه عمر محصول
توسعه محصول
معرفی
رشد
بلوغ
افول(زوال)
خلاصه ای از خصوصیات،اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول
بازاریابی بین المللی محصول و خدمت
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی رعایت شده و به دلخواه نیز می توان قالب آن را تغییر داد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.