تحقیق در مورد عملکرد تحصیلی docx
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحقیق در مورد عملکرد تحصیلی docx دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحقیق در مورد عملکرد تحصیلی docx کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد عملکرد تحصیلی docx،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحقیق در مورد عملکرد تحصیلی docx :
دید کلی :
هدف از این تحقیق بررسی عملکرد تحصیلی با فرمت docx در قالب ۲۶ صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
توضیحات کامل :
هدف از این تحقیق بررسی عملکرد تحصیلی با فرمت docx در قالب ۲۶ صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
تحقیق در مورد عملکرد تحصیلی docx
فهرست مطالب
عملکرد تحصیلی
۲-۲-۱- ۲ عوامل موثر در عملکرد تحصیلی
۲-۲-۱-۳ ویژگی های عملکرد تحصیلیی و نقش آن در عملکرد تحصیلی
۲-۲-۱-۴ خانواده و نقش آن در عملکرد تحصیلی
۲-۲- ۲ درگیری والدین در امور تحصیلی
۲-۲-۲-۱ دگیری خانواده در امور تحصیلی
۲-۲-۲-۲ الگوی روابط والد و فرزند
۲-۲-۲-۳ سبک های والدین
۲-۲-۲-۴ تحصیلات والدین
۲-۲-۳ عوامل مربوط به محیط آموزشی
۲-۲-۳-۱ کیفیت در آموزش
منابع
عملکرد تحصیلی به معنای توانایی دانشآموزان در پاسخ دهی به مسائل مربوط به موضوع یا موضوعات خاص پیشبینی شده برای یک دوره آموزشی است( سپهوندی، ۱۳۸۵). عملکرد تحصیلیشامل ثبت کلیه فعالیتهای شناختی فرد تحصیل کننده است که با یک سیستم درجه بندی مورد توافق با توجه به سطوح مختلف فعالیتهای هیجانی و آموزشی و جدول زمانی سنجیده میشود و به عنوان فرایند پیشرفت تحصیلی در نظر گرفته میشود ( خوش کنش، ۱۳۸۶).
نیاز به پیشرفت یکی از انگیزههای اولیه بشر است. افرادی که نیاز به پیشرفت در آنها قویتر است، تمایل بیشتری به کامل شدن و بهبود عملکرد خود دارند. آنان ترجیح میدهند با وظیفهشناسی کارهایی انجام دهند که چالش برانگیز بوده به طوری که ارزیابی پیشرفت آنان در مقایسه با پیشرفت سایر مردم بر حسب ملاک هایی امکان پذیر باشد. به بیان دیگر پیشرفت رفتاری است مبتنی بر وظیفه، که اجازه میدهد عملکرد فرد بر طبق ملاک های فرض شده درونی یا بیرونی مورد ارزیابی قرار گیرد( کوری و همکاران،۲۰۰۶ ، کاموراجا و همکاران، ۲۰۰۹).
پیشرفت تحصیلی دانشآموزان یکی از شاخصهای مهم در ارزشیابی آموزش و پرورش است و سطوح بالای آن میتواندپیشبینی کننده آینده روشن برای فرد و جامعه باشد و تمام کوششها و سرمایهگذاریهای هر نظامی، تحقق این هدف میباشد. بر این اساس روانشناسان و متخصصان تعلیم و تربیت به بررسی عوامل انگیزشی در یادگیری و عملکرد دانشآموزان در حوزه های گوناگون درسی توجه داشتند. از دهه ۱۹۸۰ میلادی اکثر تحقیقات صورت گرفته در زمینه پیشرفت تحصیلی بر عوامل روانی که بر یادگیری دانشآموزان تأثیر دارند تأکید کردهاند( لینن برینک و پنتریچ، ۲۰۰۲).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.