پاورپوینت سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
23 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل دارای ۴۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل :

دید کلی :
دانلود پاورپوینت با موضوع سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل، در قالب pptx و در ۴۹ اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، استراتژی تولید، استراتژی بازاریابی، بازاریابی بین الملل، اهمیت بازارهای جهانی، ضرورت توجه به سیاستهای تولید در بازاریابی بین الملل، الگویی برای بررسی و انتخاب بازارهای خارجی، مراحل عمده تصمیم گیری در بازاریابی بین الملل


توضیحات کامل :

دانلود پاورپوینت با موضوع سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل، در قالب pptx و در ۴۹ اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

استراتژی تولید

استراتژی بازاریابی

بازاریابی بین الملل

اهمیت بازارهای جهانی

ضرورت توجه به سیاستهای تولید در بازاریابی بین الملل

الگویی برای بررسی و انتخاب بازارهای خارجی

مراحل عمده تصمیم گیری در بازاریابی بین الملل

ارزیابی محیط بازاریابی بین المللی

سیستم بازرگانی بین المللی

ساختار صنعتی

تصمیم به فعالیت در سطح بین الملل

تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بین الملل

تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین الملل

فعالیتهای بازاریابی برای ورود به بازار جدید

خط مشی های ورود به بازار خارجی

انواع روش های ورود به بازارهای خارجی بر اساس میزان مالکیت شرکت اصلی

مدل سلسله مراتبی انتخاب روش ورود

استراتژی صادرات

انواع صادرات

صادرات غیرمستقیم

صادرات مستقیم

راهبردهای ورود به بازارهای بین المللی

استراتژی همکاری مشترک

انواع همکاری مشترک

همکاری مشترک ازطریق واگذاری امتیازی خاص

قرارداد تولید

قرارداد همکاری در مدیریت

همکاری به صورت مالکیت مشترک

استراتژی سرمایه گذاری مستقیم

تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بین المللی

۱۰نکته کلیدی در جهت بهبود و اجرای فعالیت های بازاریابی خارجی

پاورپوینت سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل
فهرست منابع

 

قسمتی از متن:

مفهوم استراتژی تولید اولین بار توسط اسکینر به عنوان یک اسلحه رقابتی در سال ۱۹۶۹ مطرح شد. بر اساس تعریف وی، استراتژی تولید عبارت است از: بکارگیری صحیح منابع تولید در راستای کسب مزیت رقابتی در بازار.

استراتژی تولید عبارت است از تصمیم گیریهای مستمر در حوزه وظیفه ای تولید و در راستای حمایت از استراتژی کسب و کار شرکت (جعفر نژاد و مختارزاده، ۱۳۸۶).

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ” سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل ”  می باشد که در حجم ۴۹ اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.