پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت هواپیمایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت هواپیمایی دارای ۴۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت هواپیمایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت هواپیمایی :

دید کلی :
دانلود پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت هواپیمایی


توضیحات کامل :

دانلود پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت هواپیمایی جهت رشته آموزشی در قالب ۴۶ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

 

این شرکت دارای ۳۸ سال سابقه خدمت رسانی است که خود را از طریق ارائه محصول با کرایه پائین و قابل اعتماد و با خدمات رسانی ستودنی به مشتری، از دیگر شرکتهای حمل و نقل متمایز نموده است. در سال ۲۰۰۹ این شرکت در آمریکا به ۶۸ شهر در ۳۵ ایالت خدمات می رساند.

 

 

 

در ۲۲ ژوئن ۲۰۰۰، نمایندگان چهار شرکت هواپیمایی Aeromexico، Air France، Delta Airlines و  Korean Air اجلاسی را در نیویورک برای ایجاد سومین اتحاد هوایی با نام SkyTeam تشکیل دادند. در ابتدای تأسیس به مشتریانش ۶۴۰۲ پرواز روزانه به ۴۵۱ مقصد در ۹۸ کشور ارائه می نمود

 

 

 

ولی اکنون ۳۸۴ میلیون مسافر در سال را در سراسر جهان با بیش از ۱۳۰۰۰ پرواز روزانه به ۹۰۵ مقصد در ۱۶۹ کشورجابجا می کند. SkyTeam از لحاظ سهم بازار، دومین اتحاد بزرگ جهان است.

 

 

 

 

عنوان:
بزرگترین خطوط هوایی اروپا
بزرگترین خطوط هوایی جهان
بزرگترین خطوط هوایی جهان (ادامه)
سه اتحاد هوایی
Peter Hartman (Chief Executive Officer)
Frederic Gagey (Chief Financial Officer)
Jan Ernst de Groot (Managing Director)
نمودار سازمانی KLM
تاریخچه Air France
Pierre-Henri Gourgeon (CEO)
Air France-KLM
مدیریت Air France-KLM
ادغام (Merger)
عامل عمده در موفقیت ادغام
عامل عمده در موفقیت ادغام (ادامه)
عامل کلیدی باعث دوام شرکت
عامل کلیدی باعث دوام شرکت (ادامه)
تحلیل SWOT

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.