پاورپوینت پروژههای نانوتکنولوژی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت پروژههای نانوتکنولوژی دارای ۴۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت پروژههای نانوتکنولوژی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت پروژههای نانوتکنولوژی :

دید کلی :
دانلود پاورپوینت پروژههای نانوتکنولوژی


توضیحات کامل :

دانلود پاورپوینت پروژههای نانوتکنولوژی جهت رشته مدیریت در قالب ۴۱ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

خالص جریان نقدی به روز شده در سال مرجع بهره برداری سقف قیمت دانش فنی است.در محاسبات با نرم افزار بازار واقعی فروش محصول محاسبه می‌شود. قیمت دانش فنی از هزینه های سرمایه گذاری حذف می‌گردد. سپس بر این اساس کل جریان نقدی در سال مرجع حساب می‌شود.

 

 

 

این عدد سقف دانش فنی است. با احتساب ریسک سرمایه گذاری در مقاطع مختلف دانش فنی (آزمایشگاهی۶۰%، پایلوت ۴۰% و نمونه صنعتی ۲۰%) قیمت دانش فنی تعیین می‌شود. روش هزینه تمام شده روش ارزیابی دانشهای مشابه روش ترکیبی هزینه تمام شده و خالص جریان نقدی بحث Royalty (حق الاختراع)

 

 

 

عنوان:
نحوه تهیه طرح‌های کسب و کار
در پروژه‌های نانوتکنولوژی
انگیزه از ایجاد یک کسب و کار جدید
از کجا آغاز کنیم؟ یا از کجا آغاز شد؟
غربال ایده
غربال ایده (ادامه)
اولویت بندی ایده
منحنی عمر محصول
چرا نانوتکنولوژی؟
وضعیت فعلی Patentهای حوزه نانوتکنولوژی
امکانسنجی اولیه (PFS)
سرفصل های (PFS)
شاخصهای اقتصادی
مفهوم سود ده بودن از منظر NPV
رابطه ارزش دانش فنی با NPV
طرح کسب و کار
مذاکره و تامین مالی اولیه
ساخت یا اجرای نمونه اولیه
آزمایش بازار
آزمایش بازار (ادامه)
مذاکره و تامین مالی ثانویه
اجرای نهایی یا تولید انبوه
انواع طرح ها
PROECT PLAN
عناصر طرح کسب و کار (FS و BP)
تعیین قیمت محصول نو
قیمت گذاری با هدف عصاره کشی از بازار
قیمت گذاری با هدف نفوذ در بازار
قیمت گذاری بر اساس عوامل روانی
اندازه گیری تقاضا برای محصول
پیش بینی تقاضای آینده
روش مطالعه بازار محرمانه شرکتهای موجود
چند مثال در مورد تقاضا
نحوه تعیین درصد صحیح از تقاضای بازار
نحوه تعیین درصد تخمینی از تقاضای بازار
مقایسه محصول با محصولات مشابه

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.