پاورپوینت تولید مثل جنسی در یاخته


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تولید مثل جنسی در یاخته دارای ۴۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تولید مثل جنسی در یاخته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تولید مثل جنسی در یاخته :

دید کلی :
دانلود پاورپوینت تولید مثل جنسی در یاخته


توضیحات کامل :

دانلود پاورپوینت تولید مثل جنسی در یاخته جهت رشته زیست شناسی در قالب ۴۰ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

دوره زندگی یک یاخته از هنگام شکل گیری تا پایان تقسیم آن را چرخه یاخته ای یا ((cell cycle گویند. چرخه یاخته ای یعنی زمان رشد یاخته که طی آن هسته و سیتوپلاسم رشد می کنند. این چرخه نتیجه ای است از دو پدیده متناوب و پیاپی که در زندگی یاخته رخ می دهند.

 

این دو پدیده عبارت اند از:  . دو برابر شدن همه مواد یاخته ای که در مرحله ‌انترفاز انجام می گیرد. . تقسیم، یعنی قسمت شدن این مواد بین دو یاخته همسان (یاخته های دختر) که همانند یاخته اولیه، یعنی یاخته مادر هستند. زندگی یاخته ها در دو مرحله متوالی به صورت یک چرخه، به نام چرخه یاخته ای، تکرار می شود.  تقسیم یا تولید مثل یاخته یکی از این مراحل است. مسئله مهم در تقسیم یاخته، تقسیم مساوی ماده ژنتیکی بین دو یاخته دختر است.

 

 باکتریها این مسئله را با همانندسازی DNA ای منفرد و تقسیم دوتایی یاخته حل کرده اند. یوکاریوتها، از لحاظ ساختار ژنوم پیچیده ترند و تقسیم یاخته ای پیچیده‌تری به نام میتوز دارند.
 
 
 
 
 پاورپوینت تولید مثل جنسی در یاخته
فهرست :

چرخه یاخته ای

 چرخ در پروکاریوتها

 تقسیم یاخته در باکتری

 چرخ در یوکاریوتها

میتوز

 تقسیم سیتوپلاسمی

تقسیم سیتوپلاسم در یاخته های جانوری

تقسیم سیتوپلاسم در یاخته های گیاهی

تولید مثل جنسی در یاخته

تولید مثل جنسی در پروکاریوتها

بخش اول میوز

گامت زایی

اسپرم زایی

تخمک زایی

لقاح

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.