پاورپوینت انجمن تلاشگران و کوشندگان سلامت ایران (PHM IRAN)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت انجمن تلاشگران و کوشندگان سلامت ایران (PHM IRAN) دارای ۱۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت انجمن تلاشگران و کوشندگان سلامت ایران (PHM IRAN)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت انجمن تلاشگران و کوشندگان سلامت ایران (PHM IRAN) :

دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت انجمن تلاشگران و کوشندگان سلامت ایران (PHM IRAN) دارای ۱۱ اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد اسلاید : ۱۱ اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی از متن نمونه:

— پاورپوینت شامل تصاویر میباشد —-

اسلاید ۱ :

یک مجموعه ای از سازمانهای مردم نهاد در سطوح مختلف مملکتی (محیطی ، روستایی ، شهری و حاشیه نشین شهری و استانی و کشوری ) که به استراتژی ”سلامت برای همه“ باور دارند و جهت نیل به آن تلاش می کنند ، تشکیل شده است .

Iran’s PHM has been formed from several kinds of NGO’s that believe in “health for all”

But most of them are inactive because of inefficient relations.

اسلاید ۲ :

انجمن تلاشگران سلامت بر این باور است که سلامت فقط یک مقوله بیوزیستی و پزشکی نیست و ریشه در عوامل مختلف اجتماعی – اقتصادی – سیاسی – فرهنگی و معنوی دارد و هم چنین معتقد است که سیستم خدمات بهداشت و درمان کشور بخصوص در بخش خصوصی یک سیستم سلامت محور نبوده بلکه یک صنعت تعمیر کننده سلامت از دست رفته به نفع کمپانیهای ابزار پزشکی و دارویی و گروه حرفه ای در خدمت قشر مرفه کشور می باشد و قشر کم درآمد از دسترسی به آن محرومند .

We believe that social, economic ,political, cultural and spiritual factors affect on health and our health and treatment system specially in private sector work to medical equipments companies benefits as an industry.

And poor people are deprived from these facilities.

اسلاید ۳ :

ساختار ، وضعیت قانونی و مدیریت انجمن تلاشگران سلامت

انجمن تلاشگران سلامت به مثابه شعبه ای از PHM جهانی دارای ساختار دموکراتیک حلقه ای نه هرمی می باشد و دارای حلقه های کاری – اداری و جغرافیایی می باشد که این حلقه ها توسط یک رابط به حلقه های دیگر ارتباط دارند .

The “health strugglers association” as a branch of “WORLD PHM” has a democratic structure. This association has several groups that work at the same level.

ا

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.