بررسی آگاهی و عملکرد مراقبان سلامت در خصوص سواد سلامت و به کارگیری راهبردهای مرتبط با آن در فرایند ارتباط با مراجعه‌کنندگان به مراکز خدمات جامع سلامت شهر بوشهر در سال ۱۳۹۶


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی آگاهی و عملکرد مراقبان سلامت در خصوص سواد سلامت و به کارگیری راهبردهای مرتبط با آن در فرایند ارتباط با مراجعه‌کنندگان به مراکز خدمات جامع سلامت شهر بوشهر در سال ۱۳۹۶ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی آگاهی و عملکرد مراقبان سلامت در خصوص سواد سلامت و به کارگیری راهبردهای مرتبط با آن در فرایند ارتباط با مراجعه‌کنندگان به مراکز خدمات جامع سلامت شهر بوشهر در سال ۱۳۹۶  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی آگاهی و عملکرد مراقبان سلامت در خصوص سواد سلامت و به کارگیری راهبردهای مرتبط با آن در فرایند ارتباط با مراجعه‌کنندگان به مراکز خدمات جامع سلامت شهر بوشهر در سال ۱۳۹۶،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی آگاهی و عملکرد مراقبان سلامت در خصوص سواد سلامت و به کارگیری راهبردهای مرتبط با آن در فرایند ارتباط با مراجعه‌کنندگان به مراکز خدمات جامع سلامت شهر بوشهر در سال ۱۳۹۶ :

مقدمه: عدم توجه به سواد سلامت توسط متخصصان سلامتی در ارتباط با مددجویان، کیفیت و موفقیت خدمات سلامت را تحت تأثیر قرار می‌دهد. پژوهش حاضر با هدف تعیین آگاهی و عملکرد مراقبان سلامت شهر بوشهر در خصوص سواد سلامت و به کارگیری راهبردهای مرتبط با آن در فرایند ارتباط با مراجعه‌کنندگان به مراکز خدمات جامع سلامت صورت گرفت.
روش‌ها: این مطالعه به صورت توصیفی- ‌تحلیلی و روش مقطعی بر روی ۹۱ نفر از مراقبان سلامت شهر بوشهر انجام شد. سطح آگاهی در زمینه سواد سلامت و سنجش کاربست راهبردهای آن به وسیله پرسش‌نامه محقق ‌ساخته ارزیابی گردید. داده‌ها با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی در نرم‌افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
یافته‌ها: آگاهی از سواد سلامت و راهبردهای آن ضعیف و وضعیت عملکرد و به کارگیری راهبردهای سواد سلامت در فرایند ارتباط و آموزش به مراجعه‌کنندگان نیز در حد متوسط ارزیابی گردید. مراقبان با سن پایین‌تر (۰۱۲/۰ = P)، سابقه کاری کمتر (۰۰۹/۰ = P)، استخدام طرحی و قراردادی (۰۰۸/۰ = P) و سطح تحصیلات بالاتر (۰۲۶/۰ = P)، آگاهی بیشتری از سواد‌ سلامت داشتند. افراد با آگاهی بیشتر در زمینه راهبردهای سواد سلامت، عملکرد بهتری را در به کارگیری آن نشان دادند (۰۱۷/۰ = P).
نتیجه‌گیری: مراقبان سلامت در خصوص سواد ‌سلامت آگاهی ضعیفی داشتند و عملکرد مطلوبی را جهت به کارگیری راهبردهای آن در ارتباط و آموزش به مراجعه‌کنندگان نشان ندادند. با توجه به این که با افزایش آگاهی مراقبان سلامت، وضعیت عملکرد آن‌ها در عرصه عمل بهبود می‌یابد، به نظر می‌رسد برگزاری دوره‌های آموزشی در جهت توانمندسازی مراقبان سلامت، می‌تواند بر عملکرد مطلوب و بهبود کیفیت ارتباط و خدمات آموزشی تأثیرگذار باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.