ارائه مدل هولوگرافیک آموزش عالی با رویکرد جهانی شدن در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران: پارادایم کیفی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل هولوگرافیک آموزش عالی با رویکرد جهانی شدن در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران: پارادایم کیفی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل هولوگرافیک آموزش عالی با رویکرد جهانی شدن در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران: پارادایم کیفی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل هولوگرافیک آموزش عالی با رویکرد جهانی شدن در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران: پارادایم کیفی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل هولوگرافیک آموزش عالی با رویکرد جهانی شدن در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران: پارادایم کیفی :

هدف کلی پژوهش حاضر، ارائه مدل هولوگرافیک آموزش عالی با رویکرد جهانی شدن در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران در پارادایم کیفی می باشد. از این رو پژوهش حاضر با هدف مفهوم پردازی هولوگرافیک آموزش عالی با رویکرد جهانی شدن انجام پذیرفته است، بدین منظور از رویکرد پژوهش کیفی و راهبرد مطالعه موردی بهره گرفته شد. جامعه آماری پژوهش اساتید هیات علمی گروه مدیریت آموزشی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران به می باشند که با استفاده از روش نمونه گیری هدفمند، ده نفر از اساتید خبره در این حوزه انتخاب شدند. داده ها با به کارگیری مصاحبه های عمیق و نیمه ساختاریافته گردآوری و تجزیه و تحلیل داده ها با روش تحلیل محتوای کیفی انجام شد. یافته های پژوهش حاکی از آن است که در این پژوهش براساس اطلاعات مستخرج شده از طریق ادبیات پژوهش و مصاحبه با خبرگان، پنج بعد (محیط کل گرا، ظرفیت سازی پویا، ساختار هوشمندانه، سرمایه انسانی و خود مدیریتی فزاینده) در قالب چهارده مؤلفه(تناسب سیستم با محیط، انعطاف پذیری در محیط، جهت گیری سازمانی، تیم‌های کل‌گرا، هم‌افزایی، تفکر سیستمی، تسهیم اطلاعاتی، هوش سازمانی، عدم تخصصی کردن وظایف، توانمند‌سازی، اندیشه انعطاف پذیر، وجود خواص کل در اجزا، مدیریت بحران و شفاقیت عملکرد) برای هولوگرافیک و پنج بعد(فناوری نوین، برنامه های درسی نوین، ساختارهای انعطاف پذیر، ارتباطات یا دیگر دانشگاه ها و توانمندی هیأت علمی) در قالب هفده مؤلفه (استفاده از فن‌آوری در آموزش یادگیری، گسترش سیستم‌های مدیریت پایگاه داده‌ها، ایجاد مکانیزم‌های نوین برای جمع‌آوری، ذخیره دانش، یادگیری سازمانی، برنامه های درسی مبتنی بر احترام به محیط زیست، برنامه درسی مبتنی بر توانایی خلاق حل مسأله، برنامه درسی مبتنی بر احترام به قومیت‌ها، عقاید، هنجارها، ادیان و اعتقادات افراد، برنامه‌های درسی مبتنی بر مسئولیت پذیری اجتماعی، انعطاف‌پذیری در یادگیری فردی و تیمی، انعطاف‌پذیری در برابر تغییرات جدید محیطی، انعطاف‌پذیری در تربیت دانشجویان، دوره‌های مشترک با دانشگاه‌های معتبر جهان، تبادل دانشجو و اساتید دانشگاهی، بکارگیری تجربیات دانشگاه‌های موفق، توجه به کیفیت تدریس، رصد کردن آخرین تغییرات در حوزه تخصصی و توانایی برقرار ارتباط با ذی‌نفعان درون و برون دانشگاهی) شناسایی و دسته بندی شدند و در قالب مدل ارائه شده اند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.