طراحی و رواییسنجی بسته نرمافزاری مبتنی بر واقعیت مجازی با تصاویر حقیقی جهت بهبود نشانگان نقص توجه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی و رواییسنجی بسته نرمافزاری مبتنی بر واقعیت مجازی با تصاویر حقیقی جهت بهبود نشانگان نقص توجه دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی و رواییسنجی بسته نرمافزاری مبتنی بر واقعیت مجازی با تصاویر حقیقی جهت بهبود نشانگان نقص توجه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و رواییسنجی بسته نرمافزاری مبتنی بر واقعیت مجازی با تصاویر حقیقی جهت بهبود نشانگان نقص توجه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی و رواییسنجی بسته نرمافزاری مبتنی بر واقعیت مجازی با تصاویر حقیقی جهت بهبود نشانگان نقص توجه :
مقدمه: عدم تمرکز با وجود عوامل مزاحم یکی از نشانگان نقص توجه است و شبیهسازی آنها در محیط واقعیت مجازی میتواند در کاهش حساسیت نسبت به آنها و بهبود نقص توجه مؤثر باشد. هدف پژوهش حاضر، طراحی و رواییسنجی بسته نرمافزاری مبتنی بر واقعیت مجازی برای کاهش اثر عوامل حواسپرتی و بهبود نشانگان نقص توجه بود.
روش کار: در این پژوهش یک بسته نرمافزاری واقعیت مجازی شامل ۱۸ فیلم کوتاه پانورامیک با سناریوهای مشخص تدوین شد. برای سنجش اعتبار محتوایی از بین متخصصان نقص توجه و واقعیت مجازی، ۱۰ نفر به صورت هدفمند انتخاب شده و نرمافزار در اختیار آنها قرار گرفت و ضریب توافق کاپا تحلیل شد. برای اجرای مقدماتی، از بین دانشآموزان دختر مبتلا به نقص توجه کلاس ششم ابتدایی اصفهان، یک نمونه ۱۴ نفری به شیوه در دسترس انتخاب و به طور تصادفی در دو گروه مساوی آزمایش و کنترل گمارده شدند. مداخله به مدت ۹ هفته و ۱۸ جلسه برای گروه آزمایش انجام شد و گروه کنترل در لیست انتظار قرار گرفت. پرسشنامه SNAP-IV توسط والدین آزمودنیها در دو مرحله پیشآزمون و پسآزمون تکمیل و نتایج با استفاده از آزمون منویتنی در نرمافزار SPSS-23 تحلیل شد.
یافتهها: ضریب کاپای ۸۳/۰ نشاندهنده اعتبار محتوایی روش مزبور است. نتایج آزمون منویتنی بیانگر تأثیر نرمافزار فوق بر بهبود نشانگان نقص توجه دانشآموزان بود (۲۳۲/۳-=F و ۰۰۱/0P=).
نتیجهگیری: فناوری واقعیت مجازی با شبیهسازی عوامل مؤثر در بروز حواسپرتی در یک بستر مجازی و نیز با قابلیت شخصیسازی محیط بر اساس نیازهای بیمار میتواند در بهبود نشانگان نقص توجه در کودکان موثر باشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.