تعیین نقش سبک زندگی اسلامی، مطلوبیت اجتماعی و خود کارآمدی بر شادکامی و سلامت روان در دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین نقش سبک زندگی اسلامی، مطلوبیت اجتماعی و خود کارآمدی بر شادکامی و سلامت روان در دانشجویان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین نقش سبک زندگی اسلامی، مطلوبیت اجتماعی و خود کارآمدی بر شادکامی و سلامت روان در دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین نقش سبک زندگی اسلامی، مطلوبیت اجتماعی و خود کارآمدی بر شادکامی و سلامت روان در دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین نقش سبک زندگی اسلامی، مطلوبیت اجتماعی و خود کارآمدی بر شادکامی و سلامت روان در دانشجویان :

مقدمه: شادی به عنوان یکی از توانایی های ذهن انسان نقش عمده ای در نوآوری و حل مشکلات بشری بر عهده دارد. لذا هدف پژوهش حاضر، تعیین نقش سبک زندگی اسلامی، مطلوبیت اجتماعی و خودکارآمدی در پیش بینی شادکامی و سلامت روان دانشجویان بوده است.
مواد و روش‌ها: پژوهش حاضر یک مطالعه کاربردی، از نوع مطالعات همبستگی بود. ۱۵۰ دانشجو از بین جمعیت دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان در سال تحصیلی ۹۷- ۹۸ به شیوه تصادفی ساده انتخاب شده و اطلاعات مربوط با استفاده از پرسشنامه های سبک زندگی اسلامی کاویانی (۱۳۸۸)، مطلوبیت اجتماعی کراون و مارلو (۱۹۶۴)، خودکارآمدی شوارترز و جروسالم (۱۹۹۲) و شادکامی آکسفورد (۱۹۹۹) جمع آوری گردید. به منظور بررسی داده ها از همبستگی پیرسون و رگرسیون در نرم افزار Spss استفاده شد.
یافته‌ها: نتایج ضریب همبستگی پیرسون نشان داد که رابطه مثبت و معناداری بین سبک زندگی اسلامی با شادکامی ( ۰.۲۷=r) در سطح ۹۹ درصد اطمینان وجود دارد. همچنین رابطه مثبت و معناداری بین مطلوبیت اجتماعی (۰.۵۲-=r) و خودکارآمدی (۰.۳۳=r) با شادکامی دانشجویان در سطح ۹۹ درصد اطمینان وجود دارد.
نتیجه گیری: با توجه به قابل آموزش بودن شادکامی و نقش مهم آن در بهبود روانی و سلامت فرد، سیستم آموزشی و برنامه ریزان آموزش و پرورش باید در مطالعات علمی و تدابیر آموزشی به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.