روش شناسی مقالات حوزه‌های سلامت معنوی در پایگاه اطلاعاتی پابمد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 روش شناسی مقالات حوزه‌های سلامت معنوی در پایگاه اطلاعاتی پابمد دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد روش شناسی مقالات حوزه‌های سلامت معنوی در پایگاه اطلاعاتی پابمد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی روش شناسی مقالات حوزه‌های سلامت معنوی در پایگاه اطلاعاتی پابمد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن روش شناسی مقالات حوزه‌های سلامت معنوی در پایگاه اطلاعاتی پابمد :

مقدمه: سلامت معنوی در اسلام در واقع ارتباط و اتصال معنوی انسان با خالق هستی است. این بخش با تعیین حوزه های مختلف سلامت معنوی و اجزای مطالعه امکان انجام دوباره و ارزیابی تحقیق را امکان پذیر می سازد. هدف این پژوهش، تعیین روش شناسی بکار گرفته شده در مقالات نمایه شده در حوزه سلامت معنوی در پایگاه PubMed در سالهای ۲۰۰۰ الی ۲۰۱۸ بود.
مواد و روش‌ها: این پژوهش از نوع پیمایشی توصیفی و مقطعی است. جامعه پژوهش شامل چکیده مقالات حوزه سلامت معنوی بود که از ابتدای سال ۲۰۰۰ الی سال ۲۰۱۸ در پایگاه اطلاعاتی پابمد نمایه شدند. با استفاده از نمونه گیری طبقه ای ۳۵۰ مقاله بعنوان نمونه انتخاب شدند و اطلاعات مورد نیاز با مطالعه این مقالات در فرم جمع آوری داده ها ثبت شد. سپس مقالات به روش تحلیل شبکه ارزیابی شدند.
نتایج: در مجموع ۳۵۰ مقاله مورد بررسی قرار گرفتند که ازین تعداد ۵۴ مقاله توسط نویسندگان ایرانی و ۱۶۰ مقاله توسط نویسندگان آمریکایی نوشته شده بود. بیشترین نوع مقالات از نوع مطالعات مقطعی بود. ۲۵ مقاله از مجموع کل مقالات از نوع مطالعات ثانویه و ۱۱ مقاله از نوع مطالعات کیفی بودند. بررسی توزیع فراوانی مقالات نشان داد که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه آزاد در بین دانشگاه های جهان بیشترین مقالات را دارا بودند.
نتیجه گیری: با شناسایی کدها و حوزه های مختلف در زمینه سلامت معنوی و استخراج آن از قرآن و روایات می توان کاربردها و کارکردهای مختلف این حوزه را شناسایی و در بهبود فعالیت های علمی پژوهشگران کمک نمود. مطالعات اولیه نشان داد که مطالعات مشاهده ای در راس مطالعات سلامت معنوی قرار دارد و مطالعات مداخله ای علیرغم تناسب باحیطه های علوم پزشکی از محبوبیت کمتری در بین پژوهشگران برخوردار است. همچنین درصد ناچیزی از کل مطالعات از نوع مطالعات ثانویه است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.