بررسی عوامل مؤثر برآسیب پذیری بافت فرسوده نواحی شهری ( نمونه موردی: شهر فریدونکنار)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل مؤثر برآسیب پذیری بافت فرسوده نواحی شهری ( نمونه موردی: شهر فریدونکنار) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل مؤثر برآسیب پذیری بافت فرسوده نواحی شهری ( نمونه موردی: شهر فریدونکنار)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مؤثر برآسیب پذیری بافت فرسوده نواحی شهری ( نمونه موردی: شهر فریدونکنار)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل مؤثر برآسیب پذیری بافت فرسوده نواحی شهری ( نمونه موردی: شهر فریدونکنار) :

پیش زمینه و هدف: بافت فرسوده شهری، کل یا آن بخشی از فضای شهری است که نظام زیستی آن، هم از حیث ساخت و هم از حیث کارکرد اجزای حیاتی خود، دچار اختلال و ناکار آمدی شده است. در این پژوهش سعی بر آن شد تا با آشنایی در خصوص بافت فرسوده و میزان آسیب پذیری در برخورد با حوادث غیر مترقبه، مواردی مطرح و پس از شناسایی عوامل به بررسی آن جهت کاهش میزان آسیب وارده پرداخت. به همین منظور با مطالعات میدانی به عمل آمده و استفاده از تجربیات گذشته و همچنین تهیه و توزیع پاسخنامه بین دست اندرکاران امر مدیریت سوانح، اقدام به سنجش راهبردهای کنونی چرخه مدیریت بحران گردید تا با تجزیه و تحلیل آنها راهکارهای مناسب اتخاذ گردد.
روش: پژوهش حاضر از نوع تحقیق، کاربردی و از نظر روش تحقیق توصیفی-آماری می باشد. جامعه آماری مورد پژوهش ۶۰ نفر از دست اندرکاران و کارشناسان خبره امر مدیریت بحران، دستگاه ها، ارگان های خدماتی و امدادرسان در سوانح و حوادث از قبیل مدیریت بحران، آتش نشانی و خدمات ایمنی می باشد.
یافته ها: هر یک از عوامل موثر در آسیب پذیری بافت های فرسوده یعنی شبکه معابر، مسکن، فضای سبز، مراکز درمانی و امدادی، پل ها و زیرگذرها، شبکه های برق، آب، گاز و مخابرات، از یک توزیع نرمال برخوردار هستند، زیرا (۰۵/۰ =α) می باشد.
نتیجه گیری: بررسی ها نشان داد که هر یک از عوامل فوق الذکر در آسیب پذیری بافت فرسوده موثر می باشند و در تجزیه و تحلیل ترتیب اثرگذاری نشان داده که تاثیرگذاری هر یک از عوامل موثر در آسیب پذیری بافت فرسوده، متفاوت است. بنابراین، در رتبه بندی عوامل موثر در آسیب پذیری مسکن (بامیانگین رتبه ای: ۵۷/۴) بالاترین و فضای سبز (بامیانگین رتبه ای: ۳۲/۲) پایین ترین اولویت را دارا می باشند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.