شناسایی و اهمیت سنجی مولفه های بازاریابی خیرخواهانه در صنعت بیمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اهمیت سنجی مولفه های بازاریابی خیرخواهانه در صنعت بیمه دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اهمیت سنجی مولفه های بازاریابی خیرخواهانه در صنعت بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اهمیت سنجی مولفه های بازاریابی خیرخواهانه در صنعت بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اهمیت سنجی مولفه های بازاریابی خیرخواهانه در صنعت بیمه :

زمینه: بازاریابی خیرخواهانه یکی از استراتژی های نوین و اخلاق گرا بازاریابی بنگاه های اقتصادی در جهت خلق ارزش ویژه برای مشتری است که بر اساس آن رابطه مستقیمی بین فروش محصول و کمک بنگاه اقتصادی به یک خیریه تعریف و ترویج در جهت ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت ها می شود. هدف اصلی این مقاله، شناسایی و رتبه بندی شاخص های بازاریابی خیرخواهانه در صنعت بیمه است.
روش: این پژوهش کاربردی و با رویکرد آمیخته (کیفی و کمی ) انجام شد. جامعه و نمونه آماری در بخش کیفی شامل خبرگان دانشگاهی، مدیران و کارشناسان شرکت های بیمه آسیا، ایران و البرز که ۱۵ نفر از آنها به شیوه هدفمند انتخاب شدند و در بخش کمی شامل؛ مشتریان شرکت های بیمه آسیا، ایران و البرز بیمه در شهر یاسوج بودند که ۲۵۰ نفر از آنها به شیوه در دسترس به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع آوری داده در بخش کیفی مصاحبه و در بخش کمی پرسشنامه محقق ساخته (منتج از بخش کیفی) بود.تحلیل داده ها بر اساس روش دلفی (کیفی) و فرآیند تحلیل شبکه ای فازی FANP (کمی) انجام شد.
یافته ها: نتایج نشان می دهد عوامل مختلفی بر موفقیت کمپین های بازاریابی خیرخواهانه به عنوان مولفه های آن در صنعت بیمه وجود دارد که می توان آن‌ها را در پنج عامل اصلی خلاصه کرد. همچنین مولفه های؛ افزایش فروش نام تجاری، قیمت خدمات ارایه شده از سوی صنعت بیمه و اندازه کمک خیرخواهانه بیشترین وزن را در میان زیرشاخص های این پنج مولفه بدست آوردند.
نتیجه گیری: عواملی چون: نتایج مالی برای شرکت، آمیخته های بازاریابی خدمات(۷p)، فرم کمک سازمانی، نتایج اجتماعی برای شرکت و ویژگی های مشتریان منجر به روی آوردن بیمه به بازاریابی خیرخواهانه و موفقیت آن می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.