مدل سازی اخلاقی نظم عمومی در ملی کردن اموال سرمایه گذار خارجی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل سازی اخلاقی نظم عمومی در ملی کردن اموال سرمایه گذار خارجی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل سازی اخلاقی نظم عمومی در ملی کردن اموال سرمایه گذار خارجی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل سازی اخلاقی نظم عمومی در ملی کردن اموال سرمایه گذار خارجی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل سازی اخلاقی نظم عمومی در ملی کردن اموال سرمایه گذار خارجی :

زمینه: در هر جامعه ای ارزش ها، منافع جمعی و مصالح ملی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. نظام های حقوقی ملی در قالب مفهوم نظم عمومی در ملی کردن اموال سرمایه گذار خارجی از این ارزش ها و مصالح ملی عالی در برابر منافع و آزادی های فردی حمایت می کند. از این رو این تحقیق با هدف ارائه مدل اخلاقی نظم عمومی در ملی کردن اموال سرمایه‌گذاری خارجی انجام شده است.

روش: پژوهش حاضر آمیخته و با استفاده از دو رویکرد کمی و کیفی انجام گرفت در مرحله کیفی از میان اساتید رشته حقوق، مدیران درگیر در امر سرمایه گذاری خارجی و سرمایه گذاران خارجی تعداد ۳۱ نفر به روش نمونه گیری گلوله برفی انتخاب شدند. برای گردآوری داده ها از مصاحبه باز و نیمه ساختار یافته استفاده شد. تحلیل داده ها با استفاده از رویکرد استراوس و کوربین در سه مرحله کدگذاری باز، محوری و گزینشی و تکنیک دلفی انجام گرفت. در مرحله کمی، جامعه آماری، سازمان های دولتی و غیر دولتی ایران در نظر گرفته شد که با استفاده از نمونه گیری خوشه ای تعداد ۳۸۲ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. برای گردآوری داده ها در این مرحله از پرسشنامه استفاده شد . تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل خوشه سلسله مراتبی و فاصله اقلیدسی در نرم افزار SPSS و GAMZ انجام گرفت.
یافته ها: چهار بعد فردی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در قالب ۱۲ زیر مولفه شناسایی گردید. یافته ها نشان داد، عامل اجتماعی دارای ۰۲/۰، عامل سیاسی دارای ۰۳/۰ و عامل اقتصادی دارای ۰۴/۰ شکاف عملکردی است.
نتیجه گیری: نتایج نشان داد بیشترین شکاف در بعد اقتصادی اخلاق است و برای اثر بخشی بیشتر مدل باید وزن آن افزایش یابد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.