تدوین الگوی مدیریت شایستگی برای پست های سازمانی کلیدی موثر بر عملکرد سیستم HSE در یک شرکت نیروگاهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین الگوی مدیریت شایستگی برای پست های سازمانی کلیدی موثر بر عملکرد سیستم HSE در یک شرکت نیروگاهی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین الگوی مدیریت شایستگی برای پست های سازمانی کلیدی موثر بر عملکرد سیستم HSE در یک شرکت نیروگاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین الگوی مدیریت شایستگی برای پست های سازمانی کلیدی موثر بر عملکرد سیستم HSE در یک شرکت نیروگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین الگوی مدیریت شایستگی برای پست های سازمانی کلیدی موثر بر عملکرد سیستم HSE در یک شرکت نیروگاهی :

زمینه و هدف: در سازمان‌های پیشرو منابع انسانی محور اصلی توسعه پایدار هستند و سیستم مدیریت HSE به صورت یکپارچه و با چینش هم‌افزای نیروی انسانی و سایر منابع ، سازمان‌ها را در ایجاد محیطی سالم و به دور از حادثه و خسارت یاری می‌نماید، به نحوی که عملکرد آن تاثیر مستقیم بر عملکرد نهایی سازمان‌ها دارد. هدف از این تحقیق تدوین الگوی مدیریت شایستگی HSE برای پست‌های سازمانی موثر بر عملکرد سیستم HSE در یک شرکت نیروگاهی می‌باشد.
مواد و روش ها: روش مورد استفاده در پژوهش، روش تحقیقی ترکیبی است. ابتدا بر اساس روش کیفی، معیارها تعیین و به منظور اولویت‌بندی آنها، از روش‌های کمی استفاده گردیده است، برای تحلیل حوادث از روش تحلیل محتوا استفاده شده است.
یافته ها: پس از مطالعه مبانی نظری و تجربی و مستندات سازمان، با استفاده از پرسشنامه و انجام مصاحبه ،معیارهای تعیین کننده ی پست های سازمانی کلیدی تعریف و پست‌های سازمانی موثر بر مبنای این معیارها، تعیین گردیدند. اولویت‌بندی پست ها بر مبنای میزان تاثیرگذاری آنها بر عملکرد سیستم به روش تاپسیس تعیین و با توجه به ماهیت این پست‌های سازمانی، جایگاه آنها در نمودار سازمانی شرکت، بررسی الگوها و استانداردهای مربوطه و نظرات خبرگان، مولفه‌های شکل دهنده‌ی الگو تبیین گردید.
نتیجه گیری: ۳۰ پست سازمانی به عنوان پست‌های سازمانی موثر بر عملکرد سیستم HSE در سازمان تعیین و ۵ مولفه‌ی دانش، مهارت، توانایی، درک و نگرش، مسئولیت و اختیارات به عنوان مولفه‌های شکل دهنده‌ی الگوی مدیریت شایستگی تعیین گردیدند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.