همبستگی سلامت روان و هوش هیجانی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 همبستگی سلامت روان و هوش هیجانی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد همبستگی سلامت روان و هوش هیجانی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی همبستگی سلامت روان و هوش هیجانی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن همبستگی سلامت روان و هوش هیجانی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی :

سابقه و هدف: سلامت روان توانایی مقاومت در برابر مشکلات است و هوش هیجانی توانایی درک و کنترل هیجانات بوده و به زندگی نظم و ثبات می بخشد. این مطالعه با هدف تعیین همبستگی سلامت روان و هوش هیجانی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان انجام شد.
مواد و روش‌‌ها: این پژوهش از نوع توصیفی-تحلیلی بود که بر روی ۹۴ دانشجوی اتاق عمل دانشکده پیراپزشکی همدان در سال ۱۳۹۸انجام شد. نمونه گیری بصورت سرشماری انجام شد. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش شامل پرسشنامه هوش هیجانی ایمنی و همکاران ۲۰۱۸، پرسشنامه سلامت روان گلدبرگ و پرسشنامه استاندارد پیشرفت تحصیلی بود. داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS 16 تجزیه و تحلیل شد.
یافته‌ها: تحلیل داده ها نشان داد که بین هوش هیجانی و سلامت روان دانشجویان اتاق عمل ترم های چهار (۰/۸۵۸r=) و شش (۰/۹۳۲r=) و هشت (۰/۸۴۶r=) رابطه ی خطی مستقیم، مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی (میانگین معدل) دانشجویان اتاق عمل ترم های چهار (۰/۸۶۷r=) و شش (۰/۸۱۸r=) و هشت (۰/۷۶۶r=) رابطه ی خطی مستقیم، مثبت و معناداری وجود دارد. ضمنا بین سلامت روان و پیشرفت تحصیلی (میانگین معدل) دانشجویان اتاق عمل ترم های چهار (۰/۸۳۷r=) و شش (۰/۸۱۴r=) و هشت (۰/۷۹۸r=) رابطه ی خطی مستقیم، مثبت و معناداری وجود دارد.
نتیجه‌گیری: یافته های این مطالعه نشان داد هر چه هوش هیجانی و سلامت روان دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی بیشتر باشد سبب پیشرفت تحصیلی دانشجویان می گردد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.