تأثیر آموزش از راه دور بر آگاهی پزشکان عمومی در مورد عوامل خطر بیماری قلبی عروقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر آموزش از راه دور بر آگاهی پزشکان عمومی در مورد عوامل خطر بیماری قلبی عروقی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر آموزش از راه دور بر آگاهی پزشکان عمومی در مورد عوامل خطر بیماری قلبی عروقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر آموزش از راه دور بر آگاهی پزشکان عمومی در مورد عوامل خطر بیماری قلبی عروقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر آموزش از راه دور بر آگاهی پزشکان عمومی در مورد عوامل خطر بیماری قلبی عروقی :

هدف: با توجه به اینکه تشخیص زودتر از موقع بیماری‌های قلبی و عروقی که سبب بهبود پروگنوز و درمان می شود، ازاین‌رو مطالعه حاضر تعیین تأثیر آموزش از راه دور بر آگاهی پزشکان در مورد عوامل خطر بیماری‌های قلبی عروقی انجام گرفت.
روش‌ها: پژوهش حاضر از نوع مداخله‌ای قبل و بعد بوده است. ۴۰ نفر از پزشکان عمومی شاغل در کلیه مراکز خدمات جامع شهر بندرعباس به‌صورت سرشماری وارد مطالعه شدند. ابزار جمع‌آوری اطلاعات پرسشنامه و به‌صورت قبل و بعد از مداخله بود. فایل آموزشی عوامل خطر بیماری‌های قلبی عروقی به‌صورت چندرسانه‌ای از طریق جزوه، سی دی و غیره در اختیار پزشکان قرار گرفت. داده‌ها پس از جمع‌آوری وارد نرم‌افزار SPSS شده و با استفاده از آمار توصیفی و آزمون‌های t زوجی و ویلکوکسون مورد تجزیه‌وتحلیل قرار گرفت. در این مطالعه ۰/۰۵P-Valueبه‌عنوان سطح معناداری پذیرفته شد.
نتایج: یافته‌های این مطالعه نشان داد که آگاهی پزشکان بعد از آموزش از راه دور در مورد دیابت و فشارخون به‌طور معنا‌داری بالاتر از قبل از آموزش بود (P-Value=0/000 و p-value=0/02) در بقیه موارد آگاهی پزشکان درزمینه‌های فعالیت فیزیکی، چاقی، سیگار کشیدن و نقش جنسیت و دیس لیپیدمی در بعد از آموزش افزایش پیدا کرده بود اما این افزایش از نظر آماری معنا‌دار نبود.
نتیجه‌گیری: بهتراست، پزشکان با برنامه‌ریزی مدون و اصولی به‌صورت دوره‌ای و پیوسته آموزش‌های لازم را به روش‌های متعدد، بخصوص به شیوه مجازی فرا گیرند. ولیکن برگزاری این دوره‌ها از جمله کلاس‌های آموزش مداوم و همچنین آموزه‌های ضمن خدمت با استفاده از روش آموزش از راه دور صورت گیرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.