طراحی و اعتباریابی دستورالعمل مراقبت پرستاری مبتنی بر شواهد در اضطراب بیماران تحت شیمی درمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی و اعتباریابی دستورالعمل مراقبت پرستاری مبتنی بر شواهد در اضطراب بیماران تحت شیمی درمانی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی و اعتباریابی دستورالعمل مراقبت پرستاری مبتنی بر شواهد در اضطراب بیماران تحت شیمی درمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و اعتباریابی دستورالعمل مراقبت پرستاری مبتنی بر شواهد در اضطراب بیماران تحت شیمی درمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی و اعتباریابی دستورالعمل مراقبت پرستاری مبتنی بر شواهد در اضطراب بیماران تحت شیمی درمانی :

مقدمه: اضطراب ناشی از شیمی درمانی از شایع ترین عوارض در بیماران مبتلا به سرطان می باشد. این مطالعه با هدف طراحی دستورالعمل مراقبت پرستاری مبتنی بر شواهد در اضطراب بیماران تحت شیمی درمانی انجام شد.
روش کار: این پژوهش به روش تکاملی در بخش شیمی درمانی بیمارستان بقیه الله(عج) انجام شد. دستورالعمل مراقبت پرستاری اضطراب بر اساس مدل استتلر و با رویکرد مبتنی بر شواهد طراحی شد. برای بررسی اعتبار محتوای دستورالعمل با روش دلفی، نظرات۱۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه های منتخب در سه مرحله اعمال گردید و کاربردی بودن دستورالعمل نیز به روش مصاحبه با۸ نفر از کارشناسان بالینی مربوطه بررسی شد.
یافته ها: در این مطالعه دستورالعمل مراقبت پرستاری اضطراب ناشی از شیمی درمانی بر اساس مبتنی بر شواهد طراحی گردید که می تواند به عنوان راهنمای بالینی برای مراقبت از بیماران تحت شیمی درمانی بر اساس معتبرترین متون علمی و با رویکرد مبتنی بر شواهد استفاده شود.
نتیجه گیری: طراحی و تدوین دستورالعمل های مراقبت پرستاری با رویکرد مبتنی بر شواهد در بیماران تحت شیمی درمانی، امکان بهره مندی بیشتر و افزایش دسترسی کارکنان پرستاری به اطلاعات روز و در نهایت افزایش کیفیت مراقبت های پرستاری خواهد شد و بخشی از نیاز پرستاران بالینی در مواجهه اضطراب در این بیماران برطرف می گردد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.