تهیه و ارزیابی خصوصیات فیزیکوشیمیایی و ضدمیکروبی نانوساختارهای زیستی پلی‌ لاکتیک اسید/کلسیم اکساید به روش کمکی هیدروترمال و مایکروویو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تهیه و ارزیابی خصوصیات فیزیکوشیمیایی و ضدمیکروبی نانوساختارهای زیستی پلی‌ لاکتیک اسید/کلسیم اکساید به روش کمکی هیدروترمال و مایکروویو دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تهیه و ارزیابی خصوصیات فیزیکوشیمیایی و ضدمیکروبی نانوساختارهای زیستی پلی‌ لاکتیک اسید/کلسیم اکساید به روش کمکی هیدروترمال و مایکروویو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تهیه و ارزیابی خصوصیات فیزیکوشیمیایی و ضدمیکروبی نانوساختارهای زیستی پلی‌ لاکتیک اسید/کلسیم اکساید به روش کمکی هیدروترمال و مایکروویو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تهیه و ارزیابی خصوصیات فیزیکوشیمیایی و ضدمیکروبی نانوساختارهای زیستی پلی‌ لاکتیک اسید/کلسیم اکساید به روش کمکی هیدروترمال و مایکروویو :

زمینه و اهداف: امروزه همگام با توسع زندگی بشر و افتاده ی بی‌رویه از آنتی‌بیوتیک‌ها و مقاومت کنترل نشد باکتریایی نیاز به یافتن مواد با تاثیرات ضدمیکروبی بیش از هر زمانی احساس می‌شود. تکنولوژی نانو فرصت جدید برای بررسی تاثیرات ضد میکروبی مواد در ابعاد نانو ایجاد کرده است.
مواد و روش کار: در این مطالعه با استفاده از روش شیمیایی کمکی هیدروترمال و مایکروویو نانوساختارهای پلی‌لاکتیک اسید/کلسیم اکساید تهیه و خصوصیات فیزیکوشیمیایی و میکروبی این نانوساختارها مورد ارزیابی قرار گرفت. سویه‌های باکتریایی از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران مرکز کلکسیون میکروارگانیسم‌های صنعتی تهیه شد.
یافته‌ها: خصوصیات فیزیکوشیمیایی نانوساختارهای پلی‌لاکتیک اسید/کلسیم اکساید بهینه‌شده نشان داد که اثر ضدمیکروبی نانوذرات بر روی ۳ سویه باکتری گرم مثبت میکروکوکوس لوتئوس (PTCC 1110) ، باسیلوس سابتیلیس (PTCC 1023) ، استافیلوکوکوس اورئوس(PTCC 1112) و ۴ سویه باکتری گرم منفی اشریشیا کولی(PTCC 1330) ، کلبسیلا پنومونیه(PTCC 1053) ، سراشیا مارسسنس(PTCC 1621) ، سودوموناس آئروژینوزا (PTCC 1074) مشاهده شد. در این مطالعه، MIC (بررسی حداقل غلظت مهار رشد) مشاهده شده برای هر دو گروه باکتری‌های گرم مثبت و گرم منفی بین محدود ۸≥۵/۰ قرار می‌گیرد.
نتیجه‌گیری: نتایج نشان می‌دهند اثر ضدمیکروبی نانوساختارهای پلی‌لاکتیک اسید/کلسیم اکساید بر روی تمامی باکتری‌های ذکر شده به غیر از باکتری اشریشیا کولی مشاهده شد. پیشنهاد می‌گردد مطالعات میکروبی و همچنین سلولی بر روی این نانومواد انجام شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.