اسینتوباکتر بومانی: شبکه همکاری علمی پژوهشگران در سه دهه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اسینتوباکتر بومانی: شبکه همکاری علمی پژوهشگران در سه دهه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اسینتوباکتر بومانی: شبکه همکاری علمی پژوهشگران در سه دهه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اسینتوباکتر بومانی: شبکه همکاری علمی پژوهشگران در سه دهه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اسینتوباکتر بومانی: شبکه همکاری علمی پژوهشگران در سه دهه :

زمینه و هدف: اسینتوباکتر بومانی، از جمله شایع‌ترین پاتوژن‌های چالش‌برانگیز و مشکل‌آفرین در ایجاد عفونت‌های جدی بخش‌های مراقبت ویژه‌ی سیستم‌های بیمارستانی مدرن در جهان، محسوب می‏‌شود و تهدید جدی برای بهداشت عمومی و سلامت بیماران است. هدف این پژوهش تحلیل شبک همکاری‌های علمی و هم‌استنادی پژوهشگران اسینتوباکتر بومانی در سه ده اخیر است.
روش: پژوهش حاضر با استفاده از تکنیک تحلیل هم‏استنادی انجام شده است. تحلیل هم‏استنادی از تکنیک‏‌های مهم و کاربردی علم‌سنجی است. کلیه مقالات اسینتوباکتر بومانی که در باز زمانی ۱۹۹۰-۲۰۱۹ در پایگاه Web of Science Core Collection نمایه شده‏اند، جامعه آماری پژوهش حاضر را تشکیل می‏دهد. پس از انجام جستجوی پیشرفته در پایگاه مذکور، ۴۴۷۳ مدرک بازیابی گردید. ۱۸۳۴۳ نویسنده در انتشار مدارک بازیابی شده همکاری داشته‏اند. به‌منظور تحلیل داده‏‌ها از نرم افزارهای Ravar PreMap، NetDraw و UCINET استفاده شد.
یافته‌ها: روند تولید انتشارات جهانی اسینتوباکتر رشدی صعودی داشته است. ‘Clinical Infectious Diseases’، برترین مجله و ‘Seifert, Harald’، اثربخش‏ترین پژوهشگر و ‘Seifert, Harald * Higgins, Paul G’ زوج هم‌استنادی برتر، شناسایی شدند. برترین پژوهشگران قلمرو اسینتوباکتر بومانی به‌ترتیب براساس شاخص مرکزیت رتبه، بینابینی و نزدیکی، ‘Beceiro, Alejandro’، ‘HSU Li Yang’ و ‘Seifert, Harald’ بودند.
بحث و نتیجه‌گیری: تحلیل شبکه‌های اجتماعی و چگونگی ارتباطات پژوهش‌ها در قلمرو اسینتوباکتر بومانی می‌تواند دیدگاهی عینی و واقعی را پیش‏روی متخصصان و برنامه‏‌ریزان قلمرو اسینتوباکتر بومانی قرار دهد. همچنین این امکان را فراهم می‌نماید تا ساختار روابط درونی قلمرو موضوعی فوق به‌صورت عینی قابل بررسی گردد و پژوهشگران این قلمرو با مجلات، دانشمندان و سازمان‌‏های پرتولید و اثربخش آشنا شده و به‏‌منظور همکاری با این افراد و سازمان‏‌ها در آینده برنامه‌‏ریزی نمایند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.