میزان و نوع خشونت خانگی در زنان متقاضی طلاق مراجعه‌کننده به سازمان پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 میزان و نوع خشونت خانگی در زنان متقاضی طلاق مراجعه‌کننده به سازمان پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد میزان و نوع خشونت خانگی در زنان متقاضی طلاق مراجعه‌کننده به سازمان پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی میزان و نوع خشونت خانگی در زنان متقاضی طلاق مراجعه‌کننده به سازمان پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن میزان و نوع خشونت خانگی در زنان متقاضی طلاق مراجعه‌کننده به سازمان پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد :

اهداف: افزایش نرخ طلاق در جامعه ایران طی سال‌های اخیر نگرانی‌های اجتماعی فراوانی را به وجود آورده است. شناسایی عوامل تاثیرگذار بر طلاق با توجه به تبعات بسیار سوء مشکل اجتماعی، می‌تواند نقش مهمی را در پیشگیری از وقوع آن بازی کند. به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی طلاق پدیده خشونت خانگی علیه زنان باشد. لذا این پژوهش با هدف کلی بررسی میزان و نوع خشونت در زنان متقاضی طلاق مراجعه‌کننده به سازمان پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد صورت گرفت.
ابزار و روش‌ها: در این مطالعه توصیفی- تحلیلی، ۲۰۶ زن متقاضی طلاق مراجعه‌کننده به سازمان پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد از مرداد تا اسفند سال ۱۳۹۶ به روش نمونه‌گیری در دسترس وارد مطالعه شدند. ابزار پژوهش شامل پرسش‌نامه‌های خشونت خانگی، دخالت اطرافیان و مشخصات دموگرافیک بود. اطلاعات جمع‌آوری‌شده با استفاده از نرم‌افزار SPSS 19 و از طریق آزمون همبستگی پیرسون مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفت.
یافته‌ها: خشونت خانگی با میانگین ۶/۳۰±۳/۱۹ در سطح متوسط بود. بیشترین میانگین به متغیر خشونت روانی و کمترین میانگین به متغیر خشونت جنسی اختصاص داشت. بین متغیرهای یادگیری خشونت، شک و خیانت و دخالت دیگران با خشونت خانگی و انواع آن همبستگی معنی‌داری وجود داشت.
نتیجه‌گیری: خشونت خانگی در زنان متقاضی طلاق مراجعه‌کننده به سازمان پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد در سطح متوسط و خشونت روانی در آنها در سطح زیاد است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.