بررسی میزان بیان ژن‌GPR83 سلول‌های AGS ترانسفکت شده با وکتور نوترکیب pFLAG-CMV-3-tagD


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان بیان ژن‌GPR83 سلول‌های AGS ترانسفکت شده با وکتور نوترکیب pFLAG-CMV-3-tagD دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان بیان ژن‌GPR83 سلول‌های AGS ترانسفکت شده با وکتور نوترکیب pFLAG-CMV-3-tagD  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان بیان ژن‌GPR83 سلول‌های AGS ترانسفکت شده با وکتور نوترکیب pFLAG-CMV-3-tagD،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان بیان ژن‌GPR83 سلول‌های AGS ترانسفکت شده با وکتور نوترکیب pFLAG-CMV-3-tagD :

سابقه و هدف: عفونت هلیکوباکترپیلوری از عوامل اصلی ایجاد کننده سرطان معده در انسان است. ژن tagD هلیکوباکترپیلوری که کد کننده آنزیم تیول پروکسیداز است، نقش مهمی در کلونیزه شدن باکتری در جدار معده انسان ایفا می کند. تحقیقات نشان داده است که ژن GPR83 در سرطان معده افزایش بیان دارند و هدف از این تحقیق بررسی میزان بیان ژن GPR83، در سلول های سرطانی آدنوکارسینومای معده (adenocarcinoma gastric cell line[S1] یا (AGS[M2] ترانسفکت شده با وکتور نوترکیب pFLAG-CMV-3-tagD به روش Real Time PCR[M3] است.
مواد و روش ها: سلول های AGS به کمک محلول لیپوفکتامین و با پلاسمید حامل ژن کد کننده tagD هلیکوباکتر پیلوری یا پلاسمید خالی (کنترل)، ترانسفکت شدند. سپس استخراج RNA از سلول های کشت داده شده انجام شد و سنتز cDNA صورت پذیرفت و سپس بیان یوکاریوتی ژن tagD[M4] هلیکوباکترپیلوری در سلول های AGS با روش RT-PCR بررسی شد. میزان بیان ژن های GPR83، با روش Real Time PCR ارزیابی گردید. لازم به ذکر است که برای بررسی آپوپتوز از کیت انکسین استفاده شد و در نهایت با استفاده از نرم افزار SPSSو آزمون های آماری t-test Indepent بیان هر یک از ژن ها بررسی شد.
یافته ها: یافته های به دست آمده از آنالیز بیان ژن نشان داد که بیان ژن GPR83 در سلول های AGS تیمار شده با tagD نسبت به سلول های کنترل افزایش بیان داشت اما این افزایش بیان از لحاظ آماری معنی دار نبود (P= 0.0888).
نتیجه گیری: به طور کلی، داده های به دست آمده از این تحقیق حاکی از آن بود که بیان ژن GPR83 در سلول های تحت تیمار با ژن tagD هلیکوباکترپیلوری[M5] ، تغییر می یابد و به نظر می رسد که ژن GPR83 هلیکوباکترپیلوری در ایجاد این تغییر بیان نقش دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.