تحلیل وضعیت مراکز ارائه خدمات به مبتلایان به عفونت‌های آمیزشی در چهار شهر تهران، کرمان، بابل، شیراز به عنوان نماینده مراکز استان‌های ایران در سال ۱۳۹۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل وضعیت مراکز ارائه خدمات به مبتلایان به عفونت‌های آمیزشی در چهار شهر تهران، کرمان، بابل، شیراز به عنوان نماینده مراکز استان‌های ایران در سال ۱۳۹۲ دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل وضعیت مراکز ارائه خدمات به مبتلایان به عفونت‌های آمیزشی در چهار شهر تهران، کرمان، بابل، شیراز به عنوان نماینده مراکز استان‌های ایران در سال ۱۳۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل وضعیت مراکز ارائه خدمات به مبتلایان به عفونت‌های آمیزشی در چهار شهر تهران، کرمان، بابل، شیراز به عنوان نماینده مراکز استان‌های ایران در سال ۱۳۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل وضعیت مراکز ارائه خدمات به مبتلایان به عفونت‌های آمیزشی در چهار شهر تهران، کرمان، بابل، شیراز به عنوان نماینده مراکز استان‌های ایران در سال ۱۳۹۲ :

زمینه: مراکز ارائه دهنده خدمات به عفونت‌های آمیزشی در شناسایی، درمان و جلوگیری از عفونت نقش بسزایی دارند و توجه به امکانات و تجهیزات فنی و پرسنلی این مراکز می‌تواند موجب افزایش اثربخشی این فعالیت‌ها گردد. پژوهش حاضر با هدف آگاهی از وضعیت این مراکز جهت برنامه‌ریزی، بهبود و ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی انجام شده است.
مواد و روش‌ها: این مطالعه به صورت توصیفی- مقطعی روی ۲۴۷ مطب پزشک و ماما و ۱۴۱ مؤسسه ارائه دهنده خدمت به مبتلایان به عفونت‌های آمیزشی از شهرهای کرمان، شیراز، تهران و بابل انجام شد. این مراکز با تکمیل چک لیست، در پژوهش شرکت کردند. اطلاعات در نرم‌افزار Stata ویرایش ۱۱ و با استفاده از روش‌های آماری توصیفی (فراوانی، درصد فراوانی و جداول فراوانی) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.
یافته‌ها: یافته‌های پژوهش حاضر نشان داد که در حدود ۶۶ درصد مطب‌ها و ۹۷ درصد مؤسسات بیمه درمانی می‌پذیرفتند. ۹۳ درصد مطب‌ها و ۸۹ درصد مؤسسات به آزمایشگاه جهت ارجاع مبتلایان به عفونت‌های آمیزشی دسترسی داشتند. ۱۳ درصد از مطب‌ها و ۶۷ درصد مؤسسات فرم گزارش‌دهی ماهیانه عفونت‌های آمیزشی را داشتند. در حدود یک سوم از پزشکان و ماماها و بیش از دو سوم مسئولین مؤسسات با دستورالعمل وزارت بهداشت در خصوص عفونت‌های آمیزشی آشنایی داشتند. نیمی از پزشکان و ماماها و مؤسسات عدم دریافت بازخورد از سیستم بهداشتی را مهم‌ترین دلیل عدم همکاری در گزارش‌دهی عفونت‌های آمیزشی بیان کردند.
نتیجه‌گیری: جهت افزایش کیفیت خدمات در مراکز ارائه خدمات به مبتلایان به عفونت‌های آمیزشی می‌بایست به معیارهایی مهم از جمله حضور مداوم پزشک و ماما، دسترسی آسان به آزمایشگاه و داروخانه و پذیرش بیمه توجه نمود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.