تعیین شیوع انسداد سیستم تخلیه اشکی در جامعه شهری اراک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین شیوع انسداد سیستم تخلیه اشکی در جامعه شهری اراک دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین شیوع انسداد سیستم تخلیه اشکی در جامعه شهری اراک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین شیوع انسداد سیستم تخلیه اشکی در جامعه شهری اراک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین شیوع انسداد سیستم تخلیه اشکی در جامعه شهری اراک :

اشک ریزش یا Tearing از همهترین شکایات بیماران چشمی است که یکی از علل آن اختلال در درناژ یا تخلیه اشک میباشد که به این حالت اپی فورا گفته میشود. سیستم تخلیه اشک در هر چشم شامل پونکتوم فوقانی و تحتانی است که توسط کانالیکول در ناحیه کانتوس داخلی به کانالیکول مشترک می پیوندند. کانالیکول مشترک به کیسه اشکی و کیسه اشکی هم از طریق مجرای نازولاکریمال به مآتوس تحتانی حفره بینی ختم میشود. انسداد در هر سطح از هر کدام از این قسمتها می تواند موجب اپی فورا شود که شایعترین محل آن در سطح مجرای نازولاکریمال است .
مطالعه انجام شده بر روی ۲۵۰۰ نفر از جمعیت شهری اراک در طی سالهای ۷۶-۷۵ از طریق نمونه گیری چند مرحله ای (Multistage Sampling) انجام شده در مجموعه افراد معاینه شده ۲۶ نفر مبتلا به اختلال در سیستم تخلیه اشک بوند که اکثر افراد مبتلا در گروههای سنی ۹-۰ سال و ۶۹-۶۰ سال قرار داشتند . ۱۸ نفر از بیماران زن (۶۹/۳%) و ۸ نفر مرد بودند (۳۰/۷۶۹%) و ۲۱ نفر گرفتاری یکطرفه (۸۰/۷۶%) و ۵ نفر (۱۹/۲۳%) گرفتاری دو طرفه داشتند. ۲۲ نفر (۸۲%) انسداد در سطح کانالیکول مشترک و یک نفر از بیماران در سطح پونکتوم ها داشتند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.