ارزیابی میزان حاملگی حاصل از انتقال جنین های فریزی در حضور و عدم حضور آگونیست GnRH


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی میزان حاملگی حاصل از انتقال جنین های فریزی در حضور و عدم حضور آگونیست GnRH دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی میزان حاملگی حاصل از انتقال جنین های فریزی در حضور و عدم حضور آگونیست GnRH  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی میزان حاملگی حاصل از انتقال جنین های فریزی در حضور و عدم حضور آگونیست GnRH،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی میزان حاملگی حاصل از انتقال جنین های فریزی در حضور و عدم حضور آگونیست GnRH :

زمینه و هدف: استفاده از روش های کمک باروری (ART) در سال های اخیر روند افزایشی داشته است. در استفاده از روش های کمک باروری، در صورت آماده نبودن ضخامت اندومتر رحم انتقال جنین انجام نمی شود، در این صورت جنین، فریز شده و در سیکل های بعدی از جنین فریزی استفاده می شود. روش های مختلفی برای آماده سازی آندومتر جهت انتقال جنین فریزی وجود دارد که انتخاب بهترین روش هنوز مورد بحث است. هدف از این تحقیق ارزیابی میزان بارداری حاصل از انتقال جنین های فریز شده در حضور و عدم حضور آگونیست GnRH می باشد.

مواد و روش ها: این مطالعه گذشته نگر سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ بر روی ۱۴۶ زوج نابارور مراجعه کننده به مرکز در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم انجام شد. پرونده افرادی که کاندید سیکل انتقال جنین فریزی بودند و در دو گروه سیکل درمانی با استفاده و بدون استفاده از آگونیست GnRH، قرار گرفته بودند مورد بررسی قرار گرفت. خصوصیات بالینی، میزان لانه گزینی، درصد بارداری (شیمیایی و کلینیکی ) و میزان سقط در هر دو گروه بررسی شد. میزان P کمتر از ۰۵/۰ معنی دار در نظر گرفته شد.

یافته ها: در این مطالعه تفاوت معنی داری در خصوصیات پایه و بالینی، میزان لانه گزینی، درصد بارداری (شیمیایی و کلینیکی) و میزان سقط بین دو گروه آماده سازی آندومتر با استفاده از آگونیست GnRHو بدون استفاده از آگونیست GnRH مشاهده نشد (۰۵/۰ (P .
نتیجه گیری: در این تحقیق نتیجه بارداری در هرگروه مشابه بود و با توجه به این که در روش آماده سازی آندومتر بدون آگونیست GnRH هزینه و مدت زمان کمتری صرف می گردد و سختی تزریق از بین می رود لذا این روش به عنوان روش پیشنهادی توصیه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.