پاندمی کووید-۱۹ علائم، روش های انتقال، تکنیک های مراقبتی و درمانی بر اساس جدیدترین شواهد موجود – یک مطالعه مروری روایتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پاندمی کووید-۱۹ علائم، روش های انتقال، تکنیک های مراقبتی و درمانی بر اساس جدیدترین شواهد موجود – یک مطالعه مروری روایتی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پاندمی کووید-۱۹ علائم، روش های انتقال، تکنیک های مراقبتی و درمانی بر اساس جدیدترین شواهد موجود – یک مطالعه مروری روایتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پاندمی کووید-۱۹ علائم، روش های انتقال، تکنیک های مراقبتی و درمانی بر اساس جدیدترین شواهد موجود – یک مطالعه مروری روایتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاندمی کووید-۱۹ علائم، روش های انتقال، تکنیک های مراقبتی و درمانی بر اساس جدیدترین شواهد موجود – یک مطالعه مروری روایتی :

زمینه و هدف: پس از پاندمی کووید-۱۹ و تهدیدات بزرگی که برای سلامت جهانیان ایجاد کرد، محققان زیادی به مطالعه در این زمینه روی آوردند و یافته های زیادی نیز کشف شده است. تحقیقات گسترده و کسب اطلاعات دقیق اهمیت بسزایی دارد. در این مطالعه تیم تحقیق با مرور مطالعات و شواهد منتشر شده در پایگاه های اطلاعاتی، جدیدترین یافته ها را ارائه داده اند.
روش بررسی: در این مطالعه مروری روایتی، مقالات چاپ شده تا دسامبر ۲۰۲۰ در پایگاه های اطلاعاتی ,SID, PubMed, Scopus
Web of science, Google scholar ,Science direct, Up To Dateو نیز سایت هایWHO و CDC مورد بررسی قرار گرفتند. ۶۵۳ مقاله یافت شد که با حذف موارد تکراری و غیرمرتبط و ارزیابی اولیه مقالات، ۶۳ مقاله انتخاب شدند. پس از بررسی متن کامل مقالات، درنهایت تعداد ۳۵ مقاله مرور گردید.
یافته ها: بیماری همه گیر کووید-۱۹ بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران را مبتلا و درگیر کرده است. طبق آمار جهانی، نرخ مرگ و میر ۳/۴ % برای این بیماری ثبت شده است. علائم اولیه کووید-۱۹ شامل پنومونی، تب، دردهای عضلانی و خستگی می باشد. تا به امروز هیچ واکسن یا داروی ضد ویروسی موفقیت آمیزی برای این بیماری از نظر بالینی تأیید نشده و در دسترس نیست. بنابراین پیشگیری و کنترل عفونت و رعایت اصول بهداشتی توسط عموم مردم در اولویت می باشد.
نتیجه گیری: اپیدمی و مهار ویروس جدید خانواده کرونا ویروس به یک بحران سلامت در دنیا تبدیل شده است اما با توجه به روش های پیشگیری و مدیریت عوامل موثر در انتقال آن، می توان از ابتلا به آن پیشگیری کرد. با توجه به منشا پدید آمدن بیماری کووید-۱۹، به نظر می رسد توصیه های تغذیه ای و بهداشتی دین مبین اسلام بویژه غذای حلال و رعایت بهداشت را بیش از پیش بایستی مورد توجه قرار داد. عدم ایجاد استرس و اضطراب در میان مردم، توصیه و آموزش مردم به رعایت اصول بهداشتی و سلامت و حفظ آرامش مردم برای مقابله با این بیماری از اهمیت بسزایی برخوردار است. امید است که پیشگیری، کنترل و درمان بیماری کووید-۱۹ از طریق تولید واکسن و دارو و همچنین اقدامات بهداشتی درمانی در آینده نزدیک محقق شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.