مقاله با ترجمه: رفتار غیرخطی و پویای ساختارهای قاب فولادی سقف با قطعات خود محور تحت فشار گذرا و شدید باد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله با ترجمه: رفتار غیرخطی و پویای ساختارهای قاب فولادی سقف با قطعات خود محور تحت فشار گذرا و شدید باد صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله با ترجمه: رفتار غیرخطی و پویای ساختارهای قاب فولادی سقف با قطعات خود محور تحت فشار گذرا و شدید باد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مقاله با ترجمه: رفتار غیرخطی و پویای ساختارهای قاب فولادی سقف با قطعات خود محور تحت فشار گذرا و شدید باد (۲۰۱۳).

چکیده

واژگونی سقف موجب صدمات شدید اقتصادی شده و امنیت ساکنان ساختمان را به مخاطره می اندازد. در این مقاله به تحلیل غیرخطی و دینامیکی ساختارهای قالب فولادی سقف با ابزارهای محدود کننده فشار تحت شرایط تلفیقی بار گذاری باد و نیروی ایستا می پردازیم. دو نوع ابزار محدود کننده فشار – یک مورد دارای رفتار خود محور و دیگری با رفتار دو خطی- همانند پسماند برای ممانعت از واژگونی سقف مورد بررسی قرار گرفته است. تحلیل مورد دینامیکی و غیرخطی که هم بر ابعاد مادّی و هم غیرخطی هندسی صدق می کند برای این مطالعه شبیه سازی مورد استفاده قرار گرفته است.دو نوع ساختار قالب فولادی سقف – تیرچه های فولادی سری K و خرپای قوسی به عنوان نمونه اولیه قالب سقف در این مطالعه مورد استفاده قرار گرفته است. با توجه به مطالعات مشخص شد که نصب ابزارهای محدود کننده نیرو در نواحی تضعیف تعمدی نمونه اولیه ساختارهای قالب فولادی سقف به تعدیل تقاضای نابجائی ساختار قالب سقف تحت فشار گذرای بالا آمدگی باد کمک کرده و از این رو موجب کاهش ریسک واژگونی دینامیک می گردد. علاوه بر آن، ابزارهای محدود کننده فشار با رفتارهای خودمحور موجب به حداقل رسیدن انحراف باقیمانده ساختارهای سقف بعد از وقوع باد می شود.

..

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل word)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.