پاورپوینت آشنایی با کشور سنگاپور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت آشنایی با کشور سنگاپور دارای ۵۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت آشنایی با کشور سنگاپور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت آشنایی با کشور سنگاپور :

پاورپوینت آشنایی با کشور سنگاپور
فهرست مطالب

مقدمه

تاریخچه

موقعیت جغرافیایی سنگاپور

آب وهوای سنگاپور

فرهنگ و آداب و رسوم مردم سنگاپور

زبان و مذهب مردم سنگاپور

مهم ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور

سنگاپور و فناوری اطلاعات

فرودگاهها و بنادر

اقتصاد سنگاپور

فعالیت های دولت سنگاپور در زمینه اشتغال زایی و افزایش جمعیت

وضعیت صنعت سنگاپور

برنامه عجیب سنگاپور برای آینده

منابع

مقدمه

نام فرانسوی سنگاپور از مالایی Singapura به معنی( شهرشیر) میباشد. این نام اولین بار توسط سانگ نیلااوتاما بنیان‌گذار سنگاپور بر این شهر گذاشته شد. وی که در حال شکار در منطقه با جانوری مشابه شیر مواجه شده بود، این اتفاق را به فال نیک گرفته و در آن منطقه شهری به نام سنگاپور بنا کرد. هرچند طبق مطالعات انجام شده، احتمالاًهرگز شیری در سنگاپور زندگی نکرده و جانور مشاهده شده توسط وی، ببر بوده‌است.

سنگاپور کشوری در آسیای جنوب شرقی است که یکی از مراکز بزرگ تجاری داد و ستد کالا در جهان محسوب می‌شود.

این کشور کوچک و زیبا یکی از ۳ کشور-شهر مستقل کنونی در جهان است و از زمان استقلال در سال ۱۹۶۵، به یکی از پررونق‌ترین کشورهای جهان تبدیل شده و امروزه یکی از پرترددترین بندرهای دنیاست.

تاریخچه

منطقه ‌ای که امروزه به عنوان سنگاپور شناخته می ‌شود فقط منطقه ماهیگیری مالایی در مصب رودخانه سنگاپور بودهاست ، سنگاپور از سال ۱۸۲۴ تا ۱۹۶۳ میلادی ، به غیر از سه سال در زمان جنگ جهانی دوم یکی از مستعمراتبریتانیا قرار داشته است ، در سال ۱۹۴۲ میلادی کشور سنگاپور که همچنان مستعمره بریتانیا بود ، توسط ژاپن اشغال

می‌شود و نیروهای بریتانیایی مجبور به ترک آن می شوند که این واقعه توسط وینستون چرچیل ، بزرگترین عزیمت تاریخ بریتانیا نام گرفته است ، بعد از پایان این جنگ ، در سال ۱۹۴۵ میلادی سنگاپور مجددا توسط نیروهای بریتانیایی پس گرفته شد و ۱۸ سال بعد در سال ۱۹۶۳ سنگاپور به عنوان عضوی از فدراسیون مالزی استقلال خود را از بریتانیا رابدست گرفت و این کشور در نهایت ۲ سال بعد در سال ۱۹۶۵ میلادی از مالزی جدا شده و به این ترتیب جمهوریسنگاپور شکل گرفت .

فایل پاورپوینت ۵۶ اسلاید

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.