آموزش علوم دوره ابتدایی با بهره گیری از راهبردهای گاوشگری، بدیعه پردازی، شش مرحله ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آموزش علوم دوره ابتدایی با بهره گیری از راهبردهای گاوشگری، بدیعه پردازی، شش مرحله ای دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آموزش علوم دوره ابتدایی با بهره گیری از راهبردهای گاوشگری، بدیعه پردازی، شش مرحله ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آموزش علوم دوره ابتدایی با بهره گیری از راهبردهای گاوشگری، بدیعه پردازی، شش مرحله ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آموزش علوم دوره ابتدایی با بهره گیری از راهبردهای گاوشگری، بدیعه پردازی، شش مرحله ای :

تحقیق آموزش علوم دوره ابتدایی با بهره گیری از راهبردهای گاوشگری، بدیعه پردازی، شش مرحله ای، الگوی پیش سازمان دهنده و الگوی تدریس ۵E، در قالب فایل Word و در ۱۰ صفحه.

بخشی از متن فایل:

پژوهش حاضر با هدف راهبردهای تدریس موثر در آموزش علوم ابتدایی انجام یافت. راهبردهایی که در این پژوهش بررسی می شوند شامل کاوشگری، بدیعه پردازی، شش مرحله ای و الگوی تدریس۵e می باشد . این پژوهش نشان داد که در تدریس علوم ابتدایی نباید فقط به کتاب بسنده کرد چرا که بخش قابل توجه آن به کار های آزمایشگاهی، تجربی و عملی است. به همین منظور برای تدریس موثر در درس علوم ابتدایی بایستی دانش آموزان را فعال کرد چراکه هرقدر فراگیران در جریان یادگیری فعال باشند عملکرد آنان بهترخواهد بود. یافته های این پژوهش حاکی از آن است که باید معلمان از روش ها و یا تلفیقی از روش های نوین تدریس علوم، ابزارهای کمک آموزشی وغیره، برای تدریس موثر علوم ابتدایی بهره ببرند و نباید در جریان تدریس علوم ابتدایی متکلم الوحده شد و بجای تدریس سنتی ومتکلم الوحده باید از تدریس چهره به چهره و روشهای نوین تدریس استفاده کرد.

آموزش علوم دوره ابتدایی با بهره گیری از راهبردهای گاوشگری، بدیعه پردازی، شش مرحله ای
فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه
مفهوم شناسی
روش
تدریس
روش تدریس بدیعه پردازی
موضوع درس: اندازه گیری مواد
توصیف وضعیت موجود
گام اول: قیاس مستقیم
گام دوم :قیاس شخصی
گام سوم : تعارض فشرده
گام چهارم: قیاس مستقیم تعارض فشرده
بررسی مجدد وظیفه اولیه
روش کاوشگری(روش علمی)
موضوع درس: تاثیر گرما بر حل شدن مواد در آب
راهبرد شش مرحله ای
و …

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.