پاورپوینت آکوردها در موسیقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۸۴,۵۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت آکوردها در موسیقی دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت آکوردها در موسیقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت آکوردها در موسیقی :

پاورپوینت آموزش آکوردهای رایج در موسیقی در قالب فایل pptx و در ۲۶ اسلاید ویژ مربیان و مدرسان آموزشگاه های موسیقی و سایر فراگیران و علاقه مندان.

این پاورپوینت با یک طراحی دقیق و حساب شده در سبک مینیمال و با بهره گیری از تضاد رنگهای مکمل یک آموزش اصولی را برای شما تأمین میکند. استفاده از دکمه های Action مرور شما را در میان اسلایدها آسان کرده و تنها با یک کلیک میتوانید به اسلاید مورد نظرتان منتقل شوید. تمام عناصر بصری و گرافیکی استفاده شده در این پاورپوینت از ابتدا طراحی شده و دارای این قابلیت است که شما در آینده بنابر نیازتان آنها را توسعه بدهید.

پاورپوینت آکوردها در موسیقی
فهرست مطالب:
۱. آکورد چیست؟
۲. آموزش آکوردها بر حسب چندصدایی بودنشان (تریاد، تتراد، پنتاد، هگزاد، هپتاد)
۳. آموزش انواع کیفیت آکورد (ماژور، مینور، افروزده، کاسته)
۴. آموزش آشنایی با انواع درجات آکورد
۵. آموزش انواع پوزیشن آکورد (پایه، معکوس اول و معکوس دوم)
۶. آموزش ساخت انواع آکوردهای رایج در موسیقی
* ساخت آکورد ماژور (فرمول آکورد، Suffix، موقعیت آکورد روی کلاویه های پیانو، نمایش انواع پوزیشن آکورد روی کلاویه های پیانو)
* ساخت اکورد مینور (فرمول آکورد، Suffix، موقعیت آکورد روی کلاویه های پیانو، نمایش انواع پوزیشن آکورد روی کلاویه های پیانو)
* ساخت آکوردهای افزوده و کاسته (فرمول آکورد، Suffix، موقعیت آکورد روی کلاویه های پیانو، نمایش انواع پوزیشن آکورد روی کلاویه های پیانو)
* ساخت انواع آکوردهای هفتم (فرمول آکورد، Suffix، موقعیت آکورد روی کلاویه های پیانو، نمایش انواع پوزیشن آکورد روی کلاویه های پیانو)
* ساخت انواع آکوردهای Sus (فرمول آکورد، Suffix، موقعیت آکورد روی کلاویه های پیانو، نمایش انواع پوزیشن آکورد روی کلاویه های پیانو

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.