جزوه حسابداری بخش عمومی برای آزمون های استخدامی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل پی دی اف
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 جزوه حسابداری بخش عمومی برای آزمون های استخدامی دارای ۷۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف جزوه حسابداری بخش عمومی برای آزمون های استخدامی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی جزوه حسابداری بخش عمومی برای آزمون های استخدامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جزوه حسابداری بخش عمومی برای آزمون های استخدامی :

جزوه حسابداری بخش عمومی برای آزمونهای استخدامی، در قالب فایل pdf و در ۷۱ صفحه، شامل ۲۳۹ نمونه سوال با پاسخ تشریحی به همراه نکات طلایی.

از سال ۹۲ استانداردهای حسابداری دولتی در شکلی جدید در بخش عمومی تحریر شد که لازم می بود ثبت ها و مطالب پیش از این تحریر دچار تغیراتی می شدند و حسابداری بخش عمومی در قالب بخشی از سیستم دولتی جداگانه رویداد های بودجه ای و مالی خود را می داشت از این رو نیاز بود که این بخش از حسابداری در قالب روش های جدید آموزش داده شود.

این جزوه در برگیرنده بخش اعتبارات هزینه ای و سایر نیازمندی مربوط به بخش دولتی و ثبت های بودجه ای و مالی مربوطه است. ضمنا از همین مطالب بیان شده یادگیرنده می توانست سوالات حسابداری و حسابرسی دولتی که امکان اولین بار در بخش سوالات ارشد حسابداری مطرح شد بخش های مذکور را تا حد قابل قبولی پاسخ دهد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.