دستیابی به نوآوری سازمانی از مسیر هوشمندی رقابتی و تفکر راهبردی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دستیابی به نوآوری سازمانی از مسیر هوشمندی رقابتی و تفکر راهبردی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دستیابی به نوآوری سازمانی از مسیر هوشمندی رقابتی و تفکر راهبردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دستیابی به نوآوری سازمانی از مسیر هوشمندی رقابتی و تفکر راهبردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دستیابی به نوآوری سازمانی از مسیر هوشمندی رقابتی و تفکر راهبردی :

تعداد صفحات : ۲۴

رقابت فزاینده دنیای کسب­‌وکار، شرکت­‌ها را وادار کرده برای کسب مزیت رقابتی به تحولات محیطی، نوآوری و ابعاد آن در کسب­‌وکار یا سازمان توجه ویژه­ای داشته باشند. هوشمندی رقابتی با کشف سریع­‌تر فرصت‌­های جدید، زیربنای فرآیندهای نوآورانه را ایجاد می‌­کند؛ اما فقدان تفکر راهبردی در بین سازمان­‌ها باعث نبود کارایی و اثربخشی این ابزار، جهت رسیدن به نوآوری سازمانی شده است. هدف اصلی این پژوهش، بررسی نقش میانجی تفکر راهبردی سطح سازمان بر تأثیر هوشمندی رقابتی بر نوآوری سازمانی است. روش تحقیق کمی و ماهیت آن توصیفی و از شاخه همبستگی است. جهت جمع­آوری داده­‌های مربوط به متغیرها از پرسشنامه‌­ای استفاده شد که برای اولین بار در ایران نوآوری سازمانی را بر اساس مولفه­‌های پیشنهادی، سازمان همکاری توسعه اقتصادی (OECD) مورد سنجش قرار داده است. بدین منظور، نمونه‌­ای به حجم ۱۰۰ آزمودنی از بین مدیران نمایندگی‌­های شرکت­‌های بیمه‌­ای استان قم با روش نمونه‌­گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. نتایج اجرای همبستگی پیرسون نشان داد که تمام مؤلفه‌­های هوشمندی رقابتی و نوآوری سازمانی و همچنین تفکر راهبردی به‌­صورت دو به دو با هم همبستگی دارند. با اجرای الگوی معادلات ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزئی (PLS – SEM) برای آزمون فرضیه­‌ها، مشخص شد که الگوی پیشنهادی دارای برازش خوبی است و نوآوری سازمانی از طریق هوشمندی رقابتی و تفکر راهبردی سطح سازمانی، تبیین شده که تفکر راهبردی به­‌عنوان میانجی به میزان ۶۶ درصد مؤثر بوده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.